Artysta w roli przedsiębiorcy, czyli Pągowski w nowej odsłonie kampanii filmowej THINK BIG - UPC Biznes
Od dziś w Internecie i Telewizji Cyfrowej UPC obejrzeć można kolejny odcinek kampanii, prezentującej ideę II edycji programu dla firm THINK BIG organizowanego przez UPC Biznes. Założenia tegorocznej odsłony konkursu przedstawia cykl krótkich filmów z udziałem przedsiębiorców, którym bliskie jest wykorzystanie w codziennej pracy nowych technologii i niebanalnych, innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Swojego wizerunku na rzecz kampanii użyczyli właściciele firm potrafiący w praktyce połączyć pasję i działalność i zgodnie z ideą THINK BIG - działać globalnie.
Bohaterem drugiego, spotu filmowego, promującego program został artysta rozpoznawalny na światowej arenie sztuki - Andrzej Pągowski. Na kilkunastu kadrach, obrazujących receptę na powodzenie w biznesie ‘by Pągowski’ możemy obserwować wędrówkę znanego, polskiego artysty po jego ulubionych miejscach, zlokalizowanych w pobliżu bielańskiego studia reklamowego Kreacja Pro. Hasło tegorocznej edycji THINK BIG i samej kampanii brzmi „We share your passion for business” - zwraca ona uwagę nie tylko na kontekst myślenia ‘globalnego’ o firmie, ale także aspekt łączenia pasji z działalnością biznesową.
Sam konkurs oraz promująca jego idee kampania to efekt inicjatywy UPC Biznes - biznesowego ramienia UPC Polska. Jego THINK BIG to program adresowany do wszystkich właścicieli firm, którzy działają w oparciu o innowacyjne technologie i rozwiązania oraz mają konkretny pomysł na dalszy rozwój swojego biznesu.
Pierwsza edycja programu THINK BIG miała miejsce na przełomie 2013 i 2014 roku, a jej laureatami zostali twórcy IzzyBike - projektu komercjalizacji roweru bez łańcucha. Tegoroczna edycja wystartowała 9 września i potrwa do stycznia 2014 roku. Termin naboru zgłoszeń do konkursu upływa 7 listopada.
Andrzej Pągowski we wrześniu tego roku stworzył kreację artystyczną II edycji programu - plakat, ilustrujący przesłanie programu - odwagę młodego przedsiębiorcy w łamaniu schematów i gotowych recept na biznes, która pozwala „myśleć big” i dzielić się pasją z otoczeniem.
Artysta oceni także potencjał innowacyjności drzemiący w uczestnikach tegorocznej odsłony konkursu THINK BIG - wcieli się w rolę jurora bieżącej edycji programu.
Spoty THINK BIG ‘We share your passion for business’ można oglądać na: www.thinkbig.upc.pl, youtube, 11. kanale w Telewizji Cyfrowej UPC (Galeria UPC) oraz w mediach społecznościowych - na facebookowym fanpage’u THINK BIG https://www.facebook.com/UPCbiznes
Spot z Andrzejem Pągowskim w kampanii THINK BIG: http://youtu.be/Oc_s5l2NpsU?list=UUk80gqa7Z5usPMD1qgJ2iFw
Za kreację i realizację spotów odpowiadają Ignacy Matuszewski i Konrad Olszewski.
THINK BIG wspierają:
Patroni Honorowi: Ministerstwo Gospodarki oraz Ambasada Brytyjska.
Partnerzy Strategiczni: Aula Polska, Brytyjska Izba Handlowa, Business Link, GrowUp StartUp, Krajowa Izba Gospodarcza, Liberty Global Ventures, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Polska Przedsiębiorcza, SpeedUp Venture Capital Group, web.gov.pl.
Patroni Medialni: Forbes, Brief, biztok.pl, Pierwszy Milion, Bloomberg Businessweek, Gazeta MSP, Warsaw Business Journal, Sukces Pisany Szminką, THINKTANK
źródło: UPC