Archiwalne

Aster rozpoczął kampanię reklamową swojej sieci komórkowej

18.08.2008

Od 18 sierpnia 2008 roku rusza kampania marketingowa informująca o nowej usłudze ASTER - telefonii komórkowej. Reklamy pojawią się w radiu, internecie oraz na nośnikach w środkach komunikacji miejskiej. Kampania potrwa do końca września br. Akcja jest skierowana do mieszkańców Warszawy.

„Kampania marketingowa MVNO będzie prosta i czytelna oraz dość zabawna. Tym razem zrezygnowaliśmy ze standardowych outdoorowych nośników na rzecz nowoczesnych mediów w metrze i w autobusach takich jak infoscreen czy cityinfo. Postanowiliśmy wykorzystać nowe sposoby dotarcia do miejskiego odbiorcy, który większość wolnego czasu spędza poza domem, w przestrzeni miasta. Dziś trudno dotrzeć do konsumenta za pomocą tradycyjnych środków reklamy, dlatego włączyliśmy w kampanię akcje niestandardowe z pogranicza event i ambient marketingu” – powiedziała Beata Mazurkiewicz, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej w ASTER

Największe emocje będą wzbudzać liczne działania ambientowe, zachęcające mieszkańców miasta do wspólnej zabawy. Warszawiacy będą mogli m.in. zauważyć tajemniczą kapsułę, pojawiająca się w kilku najgłośniejszych rejonach Warszawy. Do czego będzie służyć kapsuła oraz gdzie będzie można ją zobaczyć, przekonamy się wkrótce.

Cała kampania opiera się na prostym symbolu telefonu komórkowego, który chodzi, siedzi w autobusie bądź zamienia się w wykrzyknik. Główne hasło kampanii brzmi: "Nadszedł czas telefonów komórkowych w ASTER".

Kampania potrwa do końca września br. i będzie prowadzona w Warszawie.

źródło: Aster

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Wi-Fi calling - co to jest i jak działa?

Problemy z zasięgiem w niektórych miejscach mieszkania? A może podczas przechodzenia przez klatkę schodową? Jeszcze gorzej, jeśli występują one w biurze – miejscu, gdzie musimy wykonywać i odbierać połączenia służbowe. Wszystko to może się zdarzyć ze względu na fakt, że zasięg poszczególnych operatorów komórkowych różni się od siebie zależnie od miejsca. czytaj więcej

News Chcesz zwiększyć zaangażowanie klientów online? Rozważ współpracę z agencją interaktywną!

Obecność firm w internecie jest dziś obowiązkowa, stanowi bowiem swoistą legitymizację marki w oczach klientów. Z uwagi na fakt, iż codziennie miliardy ludzi spędza czas na przeglądaniu zamieszczonych w sieci treści, przestrzeń ta oferuje ogromne możliwości marketingowe. Aby właściwie je wykorzystać, warto podjąć współpracę z agencją interaktywną. czytaj więcej

News Czym zajmuje się agencja e commerce?

E-commerce, znany również jako handel elektroniczny, to proces kupowania i sprzedawania towarów lub usług przez internet. W jego ramach realizowane są także operacje związane z przesyłaniem pieniędzy i danych niezbędnych do wykonania transakcji. Współcześnie e-commerce obejmuje szeroki zakres działalności handlowej i może przybierać różne formy. czytaj więcej