„Przygotuj się na mundial”, pod takim hasłem ASTER rozpoczyna kampanię reklamową adresowaną do kibiców. W związku ze zbliżającymi się Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej, operator będzie promował telewizję cyfrową oraz dekodery HD PVR umożliwiające m.in. nagrywanie, przewijanie i zatrzymywanie emisji piłkarskich rozgrywek.
Kampania potrwa od 15 maja do 19 czerwca 2010 r. i obejmie zasięgiem prasę, radio i Internet. Dodatkowo, reklama pojawi się w warszawskim metrze, tramwajach i autobusach oraz na ekranach telewizorów w sieciach Saturn i Media Markt.
Kampania nawiązuje do piłkarskich rozgrywek: w reklamach wykorzystane zostaną zielone tła, które kojarzą się z futbolowym boiskiem i hasła odnoszące się do piłkarskich emocji.
„Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to wydarzenie, które zgromadzi przed telewizorami wielu kibiców. Uznaliśmy, że jest to idealny moment, by pokazać możliwości, jakie oferuje cyfrowa telewizja w połączeniu z dekoderami HD PVR. Dzięki funkcji nagrywania programów, kibice nie opuszczą podczas mundialu żadnego ważnego wydarzenia i będą mogli obejrzeć powtórki meczu tyle razy, ile zechcą. Dodatkowo, możliwość oglądania rozgrywek w zwolnionym tempie, zatrzymywania i cofania obrazu, daje nieograniczone możliwości analizowania sportowej rywalizacji. – wyjaśnia Joanna Pasynkiewicz, Wiceprezes Zarządu ASTER.
Reklama dekoderów HD PVR pojawi się przede wszystkim w mediach adresowanych do kibiców: Przeglądzie Sportowym oraz specjalnym dodatku do Gazety Wyborczej, a także na sportowych stronach Onet.pl, Wirtualnapolska.pl i Gazeta.pl. Telewizja cyfrowa ASTER będzie promowana również na portalach związanych z piłką nożną, w tym m.in. zczuba.pl i sport.pl.
Zarówno w prasie, jak i Internecie operator zdecydował się na zastosowanie niestandardowych formatów, wyróżniających przekaz: wyspy konsekutywne, paski na górze strony, formaty rozwijane i belki to tylko niektóre z nich.
Kampania obejmie swoim zasięgiem także stacje radiowe (Złote Przeboje, Roxy, RMF Maxxx, Eska) oraz komunikację miejską (metro, autobusy, tramwaje) i sklepy sieci Saturn oraz Media Markt.
Równolegle będą prowadzone działania BTL. W salonach ASTER w Warszawie, Krakowie i Zielonej Górze pojawią się plakaty i animacje nawiązujące do kampanii. Rozdawane będą także ulotki informujące o możliwościach dekoderów HD PVR.
źródło: Aster
News Drukarki etykiet Zebra - dlaczego warto je wybrać?
Drukarki etykiet służą do drukowania etykiet przy wykorzystaniu metody termicznej lub termotransferowej. Najczęściej wykorzystywane są do druku etykiet samoprzylepnych.Wybór odpowiedniej drukarki etykiet ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania marki. Dlatego doskonałym rozwiązaniem będzie skorzystanie z drukarek etykiet Zebra, które charakteryzują się wysoką jakością i trwałością na długie lata. czytaj więcej