Archiwalne

ATM dostarczy łącze dla Straży Pożarnej w Poznaniu

25.03.2008

Spółka ATM S.A., oferująca swoje usługi telekomunikacyjne pod marką ATMAN, wygrała przetarg na dostawę łącza do transmisji danych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu.

Kontrakt zostanie zrealizowany w oparciu o nowo wybudowane światłowodowe łącze transmisyjne o przepustowości 10 Mb/s, które jest częścią miejskiej sieci ATMAN w Poznaniu. W perspektywie usługi telekomunikacyjne świadczone dla wielkopolskiej Straży Pożarnej mogą zostać rozszerzone o dostęp do Internetu oraz usługi telefonii VoIP.

Dzięki podpisanej na 12 miesięcy umowie do listy referencyjnej operatora ATMAN dołączyła kolejna znacząca instytucja z sektora publicznego. Warto nadmienić, że z usług ATMAN korzysta już m.in. Ministerstwo Finansów oraz Ministerstwo Obrony Narodowej.

źródło: ATM

News Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?

Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej

Case Study Centrala telefoniczna w nowym budynku przychodni lekarskiej

Budowa nowego budynku, to nie tylko nowe ściany, to także nowa infrastruktura, również telekomunikacyjna. Jaką technologię komunikacji wybrać? W nowych budynkach nie stosuje się już kabli telefonicznych, dlatego cała infrastruktura to komunikacja przez IP. czytaj więcej