Archiwalne

ATM: Nowe kontrakty w sektorze medycznym na ponad 8 mln zł

14.02.2011

Impulsy Sp. z o.o., spółka z grupy kapitałowej ATM S.A., w ostatnim czasie istotnie powiększyła portfel swoich zamówień w sektorze medycznym. Wartość podpisanych umów przekroczyła 8 mln zł netto.

Do grona nowo pozyskanych klientów spółki dołączyły Samodzielne Publiczne Zespoły Zakładów Opieki Zdrowotnej w: Przasnyszu, Bełżycach, Szczebrzeszynie i Opolu Lubelskim, a także Szpital Wojewódzki im. M. Kopernika w Koszalinie. Realizowane we wszystkich placówkach projekty informatyzacji obejmują wdrożenie sztandarowego produktu firmy Impulsy — systemu Medicus On-Line — umożliwiającego m.in. elektroniczną rejestrację pacjentów, sprawne zarządzanie rozbudowanymi strukturami szpitala lub przychodni oraz zautomatyzowane generowanie raportów do wszystkich oddziałów NFZ.

Ponadto w trzech z wymienionych placówek Impulsy dokonają również cyfryzacji pracowni diagnostyki obrazowej RTG, zmierzającego do poprawy jakości badań, wprowadzenia nowoczesnej archiwizacji i obniżenia kosztów eksploatacyjnych.

Zakończenie realizacji wszystkich kontraktów planowane jest do końca 2011 roku.

źródło: ATM

Wiadomości firmowe Współpraca innovaphone i Poly Wspólne kształtowanie miejsca pracy przyszłości

Wspólne kształtowanie miejsca pracy przyszłości: Firma innovaphone AG, niemiecki specjalista ds. rozwiązań w zakresie pracy i komunikacji, ogłasza współpracę technologiczną z Plantronics, Inc. ("Poly" - dawniej Plantronics i Polycom), globalnym przedsiębiorstwem, którego produkty umożliwiają komunikację i współpracę na najwyższym poziomie.
czytaj więcej

Netia Netia: solidne wyniki za II kw. 2018 r.

Netia S.A. w drugim kwartale br. wypracowała 343 mln zł przychodów i 93 mln zł Skorygowanego Zysku EBITDA oraz blisko 12 mln zł zysku netto. Wzrosły m.in. przychody z transmisji danych. Spółka utrzymała też pozytywne trendy w zakresie wzrostu liczby szybkich dostępów do internetu, TV i usług mobilnych. czytaj więcej

News Avaya i Afiniti z rozwiązaniami sztucznej inteligencji dla contact center

Firmy Avaya Holdings Corp (NYSE: AVYA), czołowa firma działająca w obszarze komunikacji biznesowej, oraz Afiniti, czołowy dostawca rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji i profilowaniu behawioralnym, poinformowały o nawiązaniu strategicznej współpracy polegającej na integracji rozwiązań AI z technologiami routingu połączeń w contact centers. Dzięki czemu możliwe będzie podniesienie jakości obsługi klienta oraz wydajności centrów obsługi. czytaj więcej