Należący do ATM S.A. operator telekomunikacyjny ATMAN zdobywa kolejne kontrakty wśród firm z branży finansowo-ubezpieczeniowej. W ostatnim czasie zostały podpisane nowe umowy z instytucjami finansowymi o łącznej wartości blisko 3 milionów złotych.
Inwestycje ATM S.A. w rozbudowę i modernizację własnej infrastruktury telekomunikacyjnej oraz budowę nowoczesnych centrów danych owocują stabilnym przyrostem zarówno liczby klientów, jak i przychodów z tytułu abonamentowych umów telekomunikacyjnych. W bieżącym roku do grona klientów ATM S.A. dołączyło kilkanaście nowych instytucji z branży finansowej, dla których spółka świadczy m.in. usługi kolokacji serwerów, dostępu do Internetu i transmisji danych.
Sektor finansowy jest jednym z najbardziej wymagających odbiorców pod względem niezawodności działania oraz zgodności z obowiązującymi wysokimi normami jakości i bezpieczeństwa przetwarzania danych. Ma to szczególne znaczenie w przypadku usług oferowanych w centrach danych ATM S.A., które spełniają m.in. normę PN-EN ISO 9001:2001 i zapewniają instytucjom finansowym najwyższy gwarantowany poziom usług telekomunikacyjnych.
W trzecim kwartale br. do grona klientów ATM S.A. dołączyły m.in.: Allianz Bank Polska S.A., Raiffeisen-Leasing Polska S.A., Warszawska Giełda Towarowa S.A., Credit Agricole Corporate and Investment Bank S.A., AIG Bank Polska S.A., AXA Polska S.A. oraz należący do grupy Noble Bank GMAC Bank Polska S.A.
„W chwili obecnej jesteśmy postrzegani jako czołowy dostawca usług telekomunikacyjnych dla sektora finansowo-ubezpieczeniowego, a z usług operatora ATMAN korzysta obecnie już kilkadziesiąt instytucji finansowych zarówno z Polski, jak i zagranicy” — powiedział Maciej Krzyżanowski, wiceprezes ATM S.A. ds. operacyjnych. „W naszych centrach danych instytucje finansowe znajdują bezpieczne środowisko dla swoich serwerów, a nasze łącza telekomunikacyjne zapewniają im niezawodną i szybką transmisję danych oraz dostęp do Internetu. Coraz większą popularnością cieszą się także usługi typu Disaster Recovery, czyli zapewnienia ciągłości działania podstawowych systemów teleinformatycznych, w tym zapewnienie zapasowego środowiska pracy dla kluczowych pracowników naszych klientów” — dodał Maciej Krzyżanowski.
ATM S.A. dysponuje trzema centrami danych o łącznej powierzchni ponad 5800 m kw., w których może pomieścić nawet 60 000 serwerów. Ogólnopolska sieć transmisji danych ATMAN obejmuje 8 światłowodowych sieci metropolitarnych w największych miastach Polski, 4500 km łączy międzymiastowych i 4400 km łączy międzynarodowych. Spółka kontynuuje rozwój własnych zasobów telekomunikacyjnych, w tym centrum kolokacyjnego Telehouse.Poland oraz rozbudowę Centrum Danych ATMAN w Warszawie.
ATM S.A. jest spółką teleinformatyczną, notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Pod marką ATMAN świadczy usługi telekomunikacyjne dla przedsiębiorstw i instytucji w oparciu o własne sieci światłowodowe i centra danych. Najważniejsze składniki oferty ATM to: dostęp do Internetu, szerokopasmowa transmisja danych oraz usługi kolokacji i hostingu. Spółka świadczy także usługi telefoniczne oraz outsourcingu telekomunikacyjnego. Głównymi odbiorcami usług są operatorzy telekomunikacyjni, media tradycyjne i portale internetowe oraz firmy z sektora finansowego, handlowego i przemysłowego.
Pozostałe spółki grupy kapitałowej ATM S.A. świadczą usługi głównie w zakresie integracji systemów teleinformatycznych, specjalizując się: w projektowaniu i budowie sieci transmisji danych wraz z systemami do zarządzania i monitoringu sieci, w budowie centrów danych i złożonych systemów informatycznych oraz w produkcji i wdrażaniu oprogramowania aplikacyjnego.
źródło: ATM
News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog
Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcejNews Różnorodność siły roboczej: Jak Polska staje się domem dla pracowników z całego świata
Polska gospodarka rozwija się w szybkim tempie, co przyciąga pracowników z różnych zakątków globu. Rynek pracy w Polsce charakteryzuje się rosnącym zapotrzebowaniem na pracowników, szczególnie w sektorach takich jak budownictwo, rolnictwo, usługi i IT. To z kolei otwiera drzwi dla obcokrajowców poszukujących nowych możliwości zatrudnienia. W tym artykule przyjrzymy się, skąd pochodzą ci pracownicy i jak wpływają na polski rynek pracy. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej