UPC Polska rozpoczęło promocyjną sprzedaż cyfrowego pakietu Canal+, który można teraz zamówić z abonamentem niższym aż o 25%. Operator przygotował również atrakcyjną promocję dla klientów zamawiających pakiety dwóch lub trzech spośród oferowanych usług: telewizyjnej, internetowej
i telefonicznej. Opłata abonamentowa może być niższa nawet o 20% przez cały czas korzystania
z pakietu.
Tańsze MixPakiety UPC – na zawsze
Promocja ma zastosowanie przy zakupie minimum dwóch lub trzech usług oferowanych przez UPC: telewizyjnej (w tym usługi telewizji cyfrowej), internetowej oraz telefonicznej. W przypadku zamówienia pakietu trzech usług, klienci otrzymają rabat od sumy cennikowych opłat abonamentowych w wysokości 20%. Zamówienie pakietu obejmującego dwie usługi wiąże się z obniżeniem opłat abonamentowych o 10%. Rabat przyznawany jest na zawsze i będzie obowiązywał przez cały okres korzystania z pakietu.
Z promocji mogą skorzystać nie tylko nowi klienci UPC, ale również obecni abonenci:
- jednej usługi, zamawiający pakiet dwóch lub trzech usług,
- abonenci dwóch usług, dokupujący trzecią usługę oraz
- abonenci trzech usług, dokonujący podwyższenia parametrów usługi internetowej lub telefonicznej (np. zakup usługi internetowej o wyższych parametrach, czy zmiana aktualnego abonamentu telefonicznego na wyższy).
Promocyjne pakiety można zamawiać do końca sierpnia br.
Cyfrowy pakiet Canal+ teraz taniej
Miłośnicy filmów i sportu mają teraz dodatkowy powód do zakupu cyfrowych pakietów kanałów Premium. Obecnie można bowiem zamawiać cyfrowy pakiet Canal+ w niższej, promocyjnej cenie. Klienci, którzy zdecydują się skorzystać z tej promocji przez cały czas obowiązywania umowy będą opłacali abonament
w wysokości 30 zł miesięcznie, czyli aż o 25% mniej, niż wynosi cena pakietu poza promocją.
Cyfrowy pakiet Canal+ zawiera 6 kanałów: Canal+, Canal+ Film, Canal+ Sport oraz Canal+ Sport 2 oraz kanały HD: Canal+ Film HD i Canal+ Sport HD. Dostęp do kanałów HD mają Abonenci Telewizji Cyfrowej UPC, którzy zdecydowali się na zakup usługi z dekoderem UPC MediaBox z nagrywarką i HD.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej