Archiwalne

Audytel przekształca się w spółkę akcyjną

08.07.2008

Audytel - firma analityczno-doradcza branży ICT - działający od 2002 roku, przygotowuje się do dalszego rozwoju.

Firma analityczno-doradcza Audytel poinformowała o przekształceniu formy własności ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną. Zmiana ta jest związana z planami dalszego rozwoju biznesu spółki. Kapitał spółki akcyjnej Audytel S.A. wynosi 500112 zł i został w całości opłacony. Podwyższenie kapitału zostało sfinansowane z zysków firmy z lat ubiegłych.

„Audytel działa na rynku jako niezależna firma audytorsko-doradcza już od sześciu lat. Odnosimy w naszej branży znaczne sukcesy, czego potwierdzeniem jest satysfakcja klientów, wśród których znajdują się wiodące polskie firmy” - powiedział prof. Jan Madey, Prezes Zarządu firmy Audytel S.A. „Dbając o harmonijny rozwój naszej firmy przekształciliśmy ją w spółkę akcyjną, co podniesie wiarygodność firmy w oczach klientów, umożliwi realizację programu opcji menedżerskich, a w przyszłości ofertę publiczną akcji Audytel S.A.. Dzięki temu nasza firma pozyska środki na dalszy rozwój, celem zbudowania nowych usług dla przedsiębiorstw poszukujących wsparcia w nowoczesnych metodach zarządzania infrastrukturą teleinformatyczną.”

Audytel osiągnął w roku 2007 ponad 2,6 mln zł przychodów ze sprzedaży usług analityczno-doradczych i zamknął ten rok zyskiem netto w wysokości 380 tys zł. Firma zatrudnia obecnie 12 wysoko wykwalifikowanych specjalistów oraz kilkunastu stałych współpracowników. Klientami firmy Audytel są m.in. Abbott Laboratories, BRE Bank, Telefonia Dialog, Eurozet, Exatel, Lasy Państwowe, Kraft, Netia, Novell, Poczta Polska, PKN Orlen, P4, Polska Agencja Prasowa, PZU, Telewizja Polska, UKE i ZUS.

źródło: Audytel

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News 6 anty trendów w projektowaniu graficznym i pomysłów na ich zastąpienie

Projekt powinien być nie tylko piękny i oryginalny, ale także funkcjonalny. Nie zawsze jednak łatwo jest rozeznać, co należy rozumieć przez funkcjonalność i piękno: preferencje użytkowników, podobnie jak technologia, rozwijają się bardzo dynamicznie, w wyniku czego niektóre podejścia projektowe znikają na zawsze i są zastępowane nowymi. Zanurzmy się w fascynujący świat trendów i anty trendów w branży projektowania graficznego. czytaj więcej

News Telekomunikacja Polska S.A - prawie okrągła rocznica powstania

Jeśli Telekomunikacja Polska S.A nadal by istniała, dziś świętowałaby swoje 29-te urodziny. Byłaby całkiem dorosłą firmą : ) czytaj więcej

Wiadomości firmowe Fibo - nowa marka światłowodowych mediów domowych

DG-Net S.A. wprowadza na rynek telekomunikacyjny markę – FIBO. Nowy operator dostarcza klientom symetryczny Internet światłowodowy 10 Gb/s, telewizję światłowodową w jakości HD oraz usługi mobilne. czytaj więcej