Archiwalne

Avista Media obsługująca Dialog szuka dojrzałych konsultantów

19.05.2008

„45+” to nazwa nowego programu rekrutacyjnego, który rusza właśnie w spółce Avista Media
z Wrocławia obsługującej między innymi operatora Telefonia Dialog. Nabór dotyczy stanowisk konsultanta telefonicznego w rozbudowywanym sukcesywnie call center prowadzonym przez firmę.

„Profesjonalna obsługa klienta to dzisiaj jeden z głównych elementów decydujący o konkurencyjnej przewadze firm, dlatego w ostatnich latach konsultanci telefoniczni mogą liczyć na liczne oferty pracy. Chętnie przyjmujemy do pracy osoby dojrzałe z doświadczeniem życiowym, które jest pomocne w komunikacji interpersonalnej i obsłudze klientów przez telefon. Dodatkowo ważnym atutem starszych pracowników jest zaangażowanie. Zależy im na stałej i stabilnej pracy, a to jest bardzo ważne dla każdej firmy. ” – podkreśla Andrzej Sobczak, prezes Avista Media.

Liczba stanowisk w call centers między rokiem 2006 a 2007 wzrosła o 35,7 proc. – wynika z badań przeprowadzonych przez MasterPlan. Jest to 6,5 razy szybsze tempo wzrostu niż PKB w Polsce. Dynamiczny przyrost stanowisk w call center odnotowywany jest już od kilku lat. Wiąże się ze wzrostem sektora e-biznesu (internetowe biura podróży i e-sklepy) oraz zmianą preferencji klientów, którzy chcą wszystkie sprawy załatwić przez telefon i Internet. Między 2005 a 2006 liczba stanowisk wzrosła o 23,2 proc. czyli 3,9 razy. W tym kontekście rekrutacja pracowników na stanowiska konsultanta telefonicznego staje się dla wielu firm specjalizujących się w outsourcingu obsługi klienta i telemarketingu poważnym wyzwaniem.

Avista Media specjalizuje się w branży multimediów i obsłudze procesów biznesowych. Jej call center obsługuje klientów Telefonii Dialog, których w tej chwili jest ponad 440 tysięcy. Wrocławskie telefoniczne biuro obsługi klienta zatrudnia 140 konsultantów, a w najbliższym czasie planowana jest dalsza rozbudowa zespołu, szczególnie że strategia Avista Media przewiduje znaczne rozszerzenie działalności w zakresie telefonicznej obsługi klienta dla podmiotów zewnętrznych. W ciągu ostatnich miesięcy zatrudniono 40 osób, a rozpoczęta właśnie akcja rekrutacyjna ma wyłonić 80 nowych konsultantów ze szczególnym uwzględnieniem programu „45+” aktywizacji zawodowej osób dojrzałych. Osoby te rozpoczną pracę w nowej siedzibie w odrestaurowanym dziewiętnastowiecznym kompleksie przemysłowym w okolicach Bielan Wrocławskich.

źródło: Avista Media

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News ESP32 w zastosowaniach IoT - zbieranie i przesyłanie danych

Internet of Things (IoT) to koncepcja polegająca na łączeniu urządzeń z siecią, aby mogły wymieniać dane. ESP32 idealnie nadaje się do tego dzięki wbudowanemu Wi-Fi i Bluetooth, umożliwiając bezprzewodową komunikację i podłączenie różnych czujników. Kluczowym elementem w projektach IoT jest stabilne połączenie sieciowe. Wybór między protokołami MQTT i HTTP zależy od potrzeb – MQTT jest lekkim protokołem zoptymalizowanym dla IoT, natomiast HTTP jest bardziej elastyczne i popularne, co ułatwia integrację z innymi usługami. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Odkrywając trendy i możliwości w cyberbezpieczeństwie: strategia Fortry oczami Darrena Gale’a

Bakotech omawia z Darrenem Gale'em z Fortra perspektywy rozwoju rynku cyberbezpieczeństwa w Polsce, kluczowe rozwiązania oferowane przez firmę oraz wizję przyszłości w kontekście zmieniających się wyzwań technologicznych. W rozmowie poruszono również trendy w ochronie danych, ofensywnym bezpieczeństwie i strategii rozwoju Fortra. Wywiad rzuca światło na kierunki rozwoju firmy dostarczającej zaawansowane narzędzia wspierające organizacje w walce z cyberzagrożeniami. czytaj więcej

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej