Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
15 stycznia br. rusza nowa kampania reklamowa Netii wspierająca ofertę „Internet bez VAT”. W spocie telewizyjnym Tomasz Kot, będący Twarzą Netii, tym razem wciela się w rolę muzyka orkiestry dętej oraz jej frontmana, z pasją wyśpiewującego treść promocji.
W najnowszej odsłonie kampanii reklamowej Netii, Tomasz Kot występuje w towarzystwie muzyków z orkiestry reprezentacyjnej Ochotniczej Straży Pożarnej w Nadarzynie. W warstwie muzycznej spot jest nawiązaniem do poprzedniej kampanii, „Transu w Netii”, która spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem, o czym świadczy ponad 2 mln odsłon na portalu YouTube.
„Podobnie jak w przypadku wszystkich dotychczasowych kampanii reklamowych Netii, również tym razem chcieliśmy tak skonstruować przekaz promocyjny, aby jego oglądanie było dla widza dobrą zabawą, a sam spot wyróżnił się z bloku reklamowego. Jak zwykle doskonała rola Twarzy Netii – Tomasza Kota pomaga w osiągnięciu tego celu” – powiedział Michał Dolny, Dyrektor Marketingu Netii.
Kampania reklamowa będzie prowadzona w ogólnopolskich oraz tematycznych stacjach telewizyjnych, stacjach radiowych oraz w Internecie. Wsparta będzie również działaniami BTL.
Spot został nakręcony w studiu koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego.
Promocja „Internet bez VAT” została wprowadzona na początku stycznia 2011 r. Klienci, którzy z niej skorzystają zapłacą za abonament w pakiecie z telefonem kwotę obniżoną o wartość podatku VAT (23 proc.) nawet przez cały okres trwania umowy.
źródło: Netia