Klienci Telekomunikacji Polskiej mogą przez telefon przystąpić do ubezpieczenia, które pozwala - bez uciążliwych formalności - zadbać o bezpieczeństwo finansowe najbliższych w nagłych, nieprzewidzianych sytuacjach, takich jak śmierć w wypadku lub utrata pracy. Oferta „Bezpieczny rachunek", która jest dostępna tylko dla klientów TP, została przygotowana we współpracy z PZU SA.
Przystąpienie do ubezpieczenia nie wymaga załatwiania dodatkowych formalności - z klientami będą się kontaktować telefonicznie doradcy z TP. W czasie tej rozmowy można od razu złożyć deklarację przystąpienia do ubezpieczenia, a składka doliczana będzie bezpośrednio do faktury za usługi TP.
Klienci mają do wyboru 2 warianty ubezpieczenia. W zależności od wysokości miesięcznej składki ubezpieczeniowej, 11 zł lub 16 zł, polisa gwarantuje wypłatę następujących świadczeń (wariant 1 / wariant 2):
5 000 zł / 10 000 zł w przypadku śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku,
25 000 zł / 100 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku komunikacyjnego,
50 000 zł / 150 000 zł w przypadku śmierci w następstwie wypadku lotniczego
100 zł / 200 zł miesięcznego świadczenia w przypadku utraty pracy, jeżeli ubezpieczony uzyskał status bezrobotnego z prawem do zasiłku dla bezrobotnych.
Ubezpieczenie „Bezpieczny Rachunek" może być zawarte na miesiąc z automatycznym comiesięcznym odnowieniem. W każdym momencie można telefonicznie złożyć oświadczenie o rezygnacji z ubezpieczenia, dzwoniąc na numer 801 505 505. Pod tym numerem można również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania dotyczące ubezpieczenia.
Początkowo „Bezpieczny rachunek" jest dostępny tylko dla wybranej grupy klientów TP, z którymi telefonicznie skontaktują się doradcy. W przyszłości Telekomunikacja Polska planuje umożliwić zakup ubezpieczenia „Bezpieczny rachunek" wszystkim swoim klientom.
źródło: TPSA
News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream
Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami
W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej
News KSeF Connector - czym jest ta usługa i dlaczego warto ją wdrożyć w swojej firmie?
W erze cyfryzacji kluczowe dla przedsiębiorstw staje się efektywne zarządzanie dokumentacją finansową, zwłaszcza fakturami. Ważną rolę w tej przemianie odgrywa Krajowy System e-Faktur (KSeF) – platforma opracowana przez Ministerstwo Finansów. KSeF umożliwia wystawianie i odbieranie faktur w formie elektronicznej, rewolucjonizując dotychczasowe metody pracy z dokumentami finansowymi. Platforma KSeF odpowiada na potrzebę usprawnienia procesów związanych z fakturami, oferując bezpieczne i standaryzowane środowisko dla elektronicznych dokumentów finansowych. Jest to system umożliwiający wystawianie faktur ustrukturyzowanych w formacie XML, zgodnych ze strukturą logiczną e-Faktury. Takie ustrukturyzowane dokumenty umożliwiają automatyczne przetwarzanie i analizę danych, co jest kluczowe dla efektywności operacyjnej. KSeF został wprowadzony jako opcjonalne rozwiązanie, dając przedsiębiorcom możliwość wyboru między nowym systemem a tradycyjnymi metodami. W przyszłości jednak planuje się, by KSeF stał się obowiązkowym standardem. Faktury w ramach tego systemu można wystawiać za pomocą narzędzi udostępnionych przez Ministerstwo Finansów lub za pomocą komercyjnych oprogramowań, co zapewnia elastyczność dostosowania do różnych potrzeb biznesowych. Wdrażanie KSeF to odpowiedź na globalne tendencje cyfryzacji i zwiększania bezpieczeństwa w obrocie dokumentami. To krok ku przyszłości w obszarze elektronicznych dokumentów finansowych, który wpisuje się w globalne trendy digitalizacji biznesu. W kontekście KSeF, KSeF Connector to narzędzie ułatwiające integrację obecnych systemów księgowych firm z nowym systemem e-faktur. To rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą sprawnie zarządzać elektronicznymi dokumentami finansowymi i płynnie przejść do nowego systemu. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej