Archiwalne

Bezpieczny telefon w sieci Era

29.04.2010


Telefon uległ zniszczeniu, nie da się go naprawić, został skradziony – co zrobić? Era wprowadza usługę, która oferuje rozszerzoną gwarancję telefonu. Dzięki temu rozwiązaniu klient będzie mógł wymienić aparat nieprzydatny do użycia z powodu nieprzewidzianych zdarzeń.

Usługa Bezpieczny telefon, która zostanie wprowadzona od dnia 6 maja 2010 roku, gwarantuje klientom natychmiastową pomoc w przypadku:

- zniszczenia aparatu niemożliwego do naprawienia – klient może otrzymać nowy aparat w cenie
specjalnej od 1 zł,
- uszkodzenia mechanicznego karty SIM – natychmiastowa wymiana karty SIM za 1 zł,
- naprawy telefonu w przypadku uszkodzeń oprogramowania oraz mechanicznych nieobjętych
gwarancją producenta lub po wygaśnięciu gwarancji – klient zapłaci jedynie 10% wartości kosztów
naprawy (minimum 35 zł),
- zgłoszonej na policji kradzieży telefonu wraz z kartą SIM – klient może kupić nowy telefon od 1 zł
oraz otrzyma nową kartę SIM za 1 zł,
- nieuprawnionego użycia – w przypadku kradzieży aparatu zwrot kosztów nieuprawnionego użycia na
terenie kraju.

Usługa Bezpieczny telefon została przygotowana z myślą o klientach prywatnych, którzy będą podpisywać umowę z siecią Era lub aneks do trwającej już umowy z taryfą Nowa Era, Nowa Jedyna i Era Relaks. W ramach usługi abonenci mają prawo do skorzystania z oferty rozszerzonej gwarancji już po 4 miesiącach od aktywacji usługi. Miesięczny koszt usługi wynosi od 5 złotych do 15 złotych, w zależności od wybranej taryfy:

- Nowa Era 20: 5 zł brutto
- Nowa Era 40, Nowa Era 60, Nowa Era 80, Nowa Jedyna: 10 zł brutto
- Nowa Era 100, Nowa Era 120, Nowa Era 200, Era Relaks: 15 zł brutto

Równocześnie klienci mogą korzystać z usługi BeKaP, która zapewni bezpieczeństwo danych zgromadzonych w telefonach – klienci Ery, Ery Biznes, Era MIX i Tak Tak mogą przechowywać zapasowe kopie kontaktów, kalendarza i notatek na serwerze operatora.

źródło: Era