Archiwalne

Bezpłatna blokada połączeń anonimowych dla klientów Orange

14.03.2011

Zobacz więcej na Orange.pl.

Klienci Orange mogą bezpłatnie korzystać z usługi Blokada Połączeń Anonimowych. Usługa blokuje połączenia przychodzące z numerów zastrzeżonych, czyli takich, które nie wyświetlają się na ekranie telefonu.

Dzwoniący z numeru zastrzeżonego usłyszy następujący komunikat: „Osoba, do której dzwonisz nie akceptuje połączeń z numeru zastrzeżonego. Wyłącz blokadę numeru i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nią przy pomocy SMS-a.” Komunikat jest bezpłatny a po jego odtworzeniu połączenie zostanie zakończone. Użytkownik usługi nie jest powiadamiany o próbach połączeń z numerów zastrzeżonych.

W przypadku, gdy użytkownik usługi BPA korzysta z poczty głosowej, po odtworzeniu komunikatu nastąpi automatyczne przekierowanie anonimowego połączenia do poczty głosowej, co umożliwi dzwoniącemu pozostawienie wiadomości.

  • Aby włączyć usługę należy wysłać SMS o treści AKT BPA pod numer 8087 lub wpisać z klawiatury telefonu kod *110*71# i nacisnąć klawisz połączenia.
  • Sprawdzić status usługi można poprzez wysłanie SMS  o treści SPR BPA pod numer 8087 lub wpisanie z klawiatury telefonu kod *110*71*01# i naciśnięcie klawisza połączenia.
  • Wyłączenie usługi nastąpi po wysłaniu SMS-a o treści REZ BPA pod numer 8087 lub wpisaniu z klawiatury telefonu kod *110*71*00# i naciśnięciu klawisza połączenia.

Korzystanie z usługi, wysłanie SMS-ów sterujących oraz kodów jest bezpłatne.

Usługę można również włączyć, wyłączyć lub sprawdzić jej status za pośrednictwem konsultanta BOK, ponosząc opłatę wg cennika planu taryfowego, z którego korzysta klient.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream

Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.

Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami

W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej