Archiwalne

Bezpłatna blokada połączeń anonimowych dla klientów Orange

14.03.2011

Zobacz więcej na Orange.pl.

Klienci Orange mogą bezpłatnie korzystać z usługi Blokada Połączeń Anonimowych. Usługa blokuje połączenia przychodzące z numerów zastrzeżonych, czyli takich, które nie wyświetlają się na ekranie telefonu.

Dzwoniący z numeru zastrzeżonego usłyszy następujący komunikat: „Osoba, do której dzwonisz nie akceptuje połączeń z numeru zastrzeżonego. Wyłącz blokadę numeru i spróbuj ponownie lub skontaktuj się z nią przy pomocy SMS-a.” Komunikat jest bezpłatny a po jego odtworzeniu połączenie zostanie zakończone. Użytkownik usługi nie jest powiadamiany o próbach połączeń z numerów zastrzeżonych.

W przypadku, gdy użytkownik usługi BPA korzysta z poczty głosowej, po odtworzeniu komunikatu nastąpi automatyczne przekierowanie anonimowego połączenia do poczty głosowej, co umożliwi dzwoniącemu pozostawienie wiadomości.

  • Aby włączyć usługę należy wysłać SMS o treści AKT BPA pod numer 8087 lub wpisać z klawiatury telefonu kod *110*71# i nacisnąć klawisz połączenia.
  • Sprawdzić status usługi można poprzez wysłanie SMS  o treści SPR BPA pod numer 8087 lub wpisanie z klawiatury telefonu kod *110*71*01# i naciśnięcie klawisza połączenia.
  • Wyłączenie usługi nastąpi po wysłaniu SMS-a o treści REZ BPA pod numer 8087 lub wpisaniu z klawiatury telefonu kod *110*71*00# i naciśnięciu klawisza połączenia.

Korzystanie z usługi, wysłanie SMS-ów sterujących oraz kodów jest bezpłatne.

Usługę można również włączyć, wyłączyć lub sprawdzić jej status za pośrednictwem konsultanta BOK, ponosząc opłatę wg cennika planu taryfowego, z którego korzysta klient.

źródło: Orange

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Dzień Bezpiecznego Internetu z Fundacją Orange

Dzień Bezpiecznego Internetu obchodzony jest z inicjatywy Unii Europejskiej od 2004 roku. W ostatnich latach obchody DBI stały się bardzo popularne nie tylko w Europie, ale i na całym świecie. Jest to jedna z największych światowych akcji na rzecz poprawy bezpieczeństwa najmłodszych użytkowników internetu oraz promocji bezpiecznego korzystania z nowych technologii dostępnych w sieci. czytaj więcej

News UOKiK wydał zgodę na koncentrację w sektorze telekomunikacyjnym

UOKiK wydał cztery decyzje, w których zgodził się na koncentracje, w tym jedną na rynku telekomunikacyjnym. czytaj więcej

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej