Operator kablowy VECTRA, uruchomił dla wszystkich swoich abonentów telefonicznych usługę poczty głosowej.
Ponad 30 tys. abonentów korzystających z usługi telefonu stacjonarnego VECTRY może rozpocząć korzystanie z usługi poczty głosowej. Poszerza ona gamę już dostępnych, bezpłatnych usług dodatkowych, świadczonych abonentom telefonicznym VECTRY.
Z poczty głosowej może skorzystać każdy abonent, aktywując ją przy pomocy posiadanego aparatu telefonicznego. Obecnie usługa jest uruchomiona w wersji Podstawowej, zawierającej najważniejsze funkcjonalności. W kolejnym etapie zostanie uruchomiona wersja Rozszerzona, posiadająca rozbudowane funkcje oraz możliwość integracji wielu usług np. przesyłanie informacji faxowej lub głosowej na email czy też wiadomości email na fax odbiorcy.
Aktywacja usługi poczty głosowej oraz korzystanie z niej jest bezpłatne. Natomiast odsłuchiwanie wiadomości z innego aparatu telefonicznego lub opcja oddzwaniania na telefon inny niż abonenta, są płatne zgodnie z cennikiem planu telefonicznego, z którego korzysta abonent.
źródło: VECTRA