Archiwalne

Bezpłatne rozmowy między FreecoNet i Tlenofonem

08.06.2010


Rozmowy między użytkownikami FreecoNet i Tlenofonu są już bezpłatne. To kolejny etap ogłoszonej w lutym br. fuzji dwóch głównych graczy na krajowym rynku VoIP. Zapewnienie użytkownikom obu platform darmowych połączeń to ważna część integracji technicznej. Operator pracuje obecnie głównie nad strategią nowej marki i uatrakcyjnieniem obecnej oferty.

Istniejąca tymczasowo pod roboczą nazwą, firma FreecoNet Tlenofon SA pracuje obecnie nad technicznym zespoleniem oddzielnych do tej pory systemów. Zakończenie tego procesu umożliwi zamieszczenie w nowej ofercie wszystkich najciekawszych rozwiązań autorstwa obu stron, dzięki czemu będzie ona atrakcyjna dla wszystkich użytkowników. Darmowe połączenia to tylko jedna z wielu pozytywnych zmian, czekających klientów platformy. Kolejną jest wprowadzenie bezpłatnych telekonferencji dla użytkowników Tlenofonu, które do tej pory dostępne były wyłącznie we FreecoNet.

W najbliższych miesiącach FreecoNet Tlenofon SA będzie pracował przede wszystkim nad przygotowaniem nowej oferty pod wspólną marką, która ma pojawić się na rynku do końca bieżącego roku. W jej stworzeniu pomogą przeprowadzone wśród użytkowników badania, których celem było lepsze zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań. Klienci indywidualni i biznesowi zostali zbadani osobno, m.in. pod kątem sposobu korzystania z usług telefonii internetowej i zapotrzebowania na nowe funkcjonalności.

„Poprzez badania chcieliśmy lepiej poznać naszych użytkowników – zrozumieć, czego oczekują od telefonii VoIP i usług dodanych. Jakich zmian potrzebują? Dzięki temu będziemy mieli solidne podstawy do tworzenia możliwie najlepszej oferty na potrzeby nowej marki” - wyjaśnia Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.

Fuzja FreecoNet i Tlenofonu została ogłoszona w lutym tego roku. Spółkę stworzyło dwóch dotychczasowych konkurentów. W najbliższych 2-3 latach planuje ona aktywnie uczestniczyć w dalszej konsolidacji rynku i stać się pierwszym operatorem VoIP, który będzie mógł konkurować z największymi telekomami w Polsce.

źródło: FreecoNet

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów

FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcej

News Switch PoE - inteligentny przełącznik sieciowy

Bezproblemowa praca urządzeń zawartych w systemach zabezpieczeń to absolutna podstawa. Aby zapewnić wydajność i niezawodność systemów, stosuje się rozmaite technologie. Jednym z elementów systemów CCTV może być switch PoE. Czym jest, kiedy jest stosowany i jak dostosować go do danego systemu? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Prosta integracja widgetów ze stroną internetową: Generowanie leadów za pośrednictwem strony internetowej dzięki aplikacji innovaphone Contact Widgets App

Dla zdecydowanej większości firm ich strona internetowa jest czymś więcej niż tylko wizytówką: jest to centralne centrum prezentacji własnej marki i portfolio produktów oraz nawiązywania kontaktów z klientami. Dzięki nowej aplikacji Contact Widgets App, innovaphone opracował proste i ekonomiczne narzędzie do umieszczania widgetów kontaktowych na stronie internetowej, a tym samym przenoszenia kontaktów i generowania leadów na nowy poziom. czytaj więcej

News Podłączenie światłowodu - wszystko, co musisz wiedzieć!

Coraz większa liczba użytkowników decyduje się na skorzystanie z usługi internetu światłowodowego. Rozwiązanie to zapewnia niespotykaną dotąd szybkość, wydajność i stabilność sieci. Jak znaleźć się wśród grona osób korzystających już z superszybkiego połączenia? czytaj więcej

Wiadomości firmowe Jak sklepy mogą zwiększyć swoje cyberbezpieczeństwo w sezonie świątecznym?

Okres zimowy oznacza dla sprzedawców nie tylko wzmożoną aktywność handlową, ale i zwiększone ryzyko ataku. Hakerzy kierują swoją uwagę zwłaszcza tam, gdzie w grę wchodzą duże pieniądze, a do takich zdecydowanie należą zakupy przedświąteczne. Jednak bezpośrednim celem cyberprzestępców są nie tylko finanse. Ze względu na obecną cyfryzację i wszechobecność płatności online, potężna ilość wrażliwych danych przechowywanych przez organizacje detaliczne stanowi ogromną zachętę dla wielu hackerów czytaj więcej