Archiwalne

Biznes to Rozmowy 2010 – sukces w oczach uczestników

11.10.2010

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji


Tegoroczny kongres Netii „Biznes to Rozmowy” spotkał się ze znakomitym przyjęciem uczestników – pokazuje przeprowadzona wśród gości spotkania ankieta. Aż 94 procent ankietowanych poleciłoby udział w tym wydarzeniu swoim znajomym. Dopisała również frekwencja – zgodnie z założeniami organizatorów, w Kongresie wzięło udział ponad 1000 osób.

Kongres Biznes to Rozmowy oceniło pozytywnie aż 90 procent ankietowanych uczestników, a 94 procent poleciłoby go znajomym. Zdecydowana większość spośród nich dobrze oceniła zarówno obraną przez organizatorów tematykę sesji (80 proc.), jak i wystąpienie Gościa Specjalnego – sir Tima Berners-Lee (87 proc.).

Internet – nadzieje czy obawy?
Ankietowani mieli również okazję podzielić się swoją opinią na temat oddziaływania Internetu na różne aspekty życia publicznego i prywatnego. Zdecydowanie pozytywnie zostały ocenione zmiany, jakie globalna sieć może wywrzeć na gospodarkę (98 proc.) oraz demokrację i zarządzanie państwem (93 proc.). Aż 71 proc. ankietowanych pozytywnie oceniło zmiany, które Internet może spowodować w obszarze wolności jednostki, a 69 proc. – w relacjach z bliskimi osobami. Ze znacznie większymi obawami spotkało się natomiast oddziaływanie Internetu na prywatność jednostki – aż 77 proc. oceniło prawdopodobne zmiany jako negatywne.

Co ciekawe, większość ankietowanych korzystała podczas Kongresu z elektronicznych metod komunikacji – według sondażu aż 63 procent przynajmniej raz w ciągu Kongresu sprawdziło zawartość swojej skrzynki e-mail. Rekordziści odbierali e-maile ponad 20 razy!

O badaniu
Ankieta została przeprowadzona przez MillwardBrown SMG/KRC wśród uczestników Kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”, 7 października br. W badaniu wzięło udział 301 osób, spośród ponad 1000 biorących udział w Kongresie. 24 proc. uczestników Kongresu to właściciele lub członkowie zarządu firm, 28 proc. szefowie działów IT lub telekomunikacji, 28 proc. szefowie i pracownicy marketingu. Uczestnicy reprezentowali przeważnie duże i średnie firmy (36 proc. powyżej 250 zatrudnionych, 50 proc. powyżej 10 zatrudnionych osób).

***
Kongres „Biznes to Rozmowy” jest organizowany przez firmę Netia SA. Spotkanie to jest okazją do wymiany doświadczeń z obszaru nowych technologii i szeroko pojętej komunikacji. W nowatorski sposób przedstawia najnowsze osiągnięcia biznesowe z różnych rynków poprzez interaktywną formułę, wspartą obecnością ekspertów ze światowej czołówki. Tegoroczna edycja odbyła się 7 października w Multikinie Złote Tarasy.

źródło: Netia

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Co warto wiedzieć, aby osiągnąć lepsze wyniki w Google?

Pozycjonowanie stron to proces optymalizacji strony internetowej pod kątem wyszukiwarek internetowych. Aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania, należy przestrzegać kilku kluczowych zasad. Pierwszą z nich jest dobór odpowiednich słów kluczowych, czyli fraz, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę. Następnie należy zadbać o odpowiednią strukturę strony internetowej, tak aby była łatwa do zaindeksowania przez roboty wyszukiwarek. Kolejnym ważnym elementem jest treść, która powinna być wartościowa i unikalna, a także zawierać słowa kluczowe w naturalny sposób. Ważne jest również linkowanie wewnętrzne i zewnętrzne, czyli umieszczanie linków do innych stron na swojej stronie oraz zdobywanie linków prowadzących do naszej strony. Wreszcie, należy pamiętać o szybkości ładowania strony, która ma wpływ na pozycję w wynikach wyszukiwania. Przestrzeganie tych zasad pozwoli na osiągnięcie wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwania i zwiększenie widoczności strony w internecie. czytaj więcej