UPC Biznes, zapewniające nowoczesne i zaawansowane usługi dla firm, od dziś rozszerza zasięg usług Wirtualnych Sieci Prywatnych (IP VPN). Dotychczas usługa była świadczona w sieci światłowodowej, teraz UPC zaoferuje klientom biznesowym możliwość podłączenia oddziałów firm również w sieci kablowej. Wirtualna Sieć Prywatna dedykowana jest średnim i dużym firmom, które posiadają wiele oddziałów na terenie kraju. Umożliwia ona klientom korzystanie z prywatnej sieć korporacyjnej integrującej wszystkie rodzaje usług, w tym m.in. Internet i telefon, w jednym dedykowanym łączu. To kolejny krok rozwoju usług UPC Biznes dla średnich i dużych firm.
Dostępna dotąd w UPC Biznes usługa IP VPN to rozwiązanie dla firm, które znajdują się w wielu lokalizacjach i wymagają ciągłej komunikacji oraz przesyłu informacji. Łączy ona dowolną liczbę geograficznie oddalonych oddziałów firmy zlokalizowanych na terenie Polski w jedną korporacyjną sieć WAN (Wide Area Network). W praktyce oznacza to, m.in., że korzystając z tej prywatnej sieci nikt z zewnątrz nie będzie miał dostępu do sieci klienta, co jest szczególne istotne np. w komunikacji korporacyjnych systemów informatycznych, rozwiązaniach "w chmurze", jak również połączeniach głosowych, wideokonferencjach, intranecie. W UPC Biznes usługa realizowana jest z wykorzystaniem protokołu MPLS (Multiprotocol Label Switching), co pozwala na efektywne przesyłanie różnych rodzajów danych w obrębie jednej sieci. Od dzisiaj klienci będą mogli skorzystać także z IP VPN w całej sieci kablowej UPC, co umożliwi zintegrowanie różnych rodzajów dostępu w ramach jednej sieci prywatnej.
‘Z sukcesem zakończyliśmy właśnie realizację projektu wdrożenia w naszej sieci usług transmisji danych. Dzięki przyjętej strategii UPC Biznes, poza siecią światłowodową, będziemy mogli teraz wykorzystać sieć kablową, znacząco zwiększając nasz zasięg. Dla klientów, obok szybkiego i bezpiecznego przesyłu informacji, takie rozwiązanie zapewni także niezawodność systemu i wymierne oszczędności.’ - powiedziała Agnieszka Zawistowska, Dyrektor UPC Biznes.
Klienci IP VPN w UPC Biznes, w ramach abonamentu otrzymują wsparcie techniczne, monitoring usługi przez 24 godziny dziennie, 365 dni w tygodniu przez wykwalifiwowaną kardę, a także gwarantowaną dostępność i szybkość obsługi serwisowej - gwarancję SLA.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej