Archiwalne

Blisko jedna trzecia rozmów z FreecoNet za darmo

15.07.2008

Nawet 30 proc. rozmów telefonicznych, przeprowadzonych przez użytkowników FreecoNet w okresie minionego półrocza zostało zrealizowanych za darmo. To najlepszy dowód na to, że idea FreecoNet – nieograniczonych i darmowych rozmów pomiędzy abonentami różnych operatorów – realizowana jest w praktyce, zyskując coraz więcej zwolenników.

„Z przeprowadzanych przez nas analiz ruchu telefonicznego we FreecoNet wynika, że wraz ze wzrostem liczby osób zarejestrowanych na naszej platformie, rośnie wskaźnik darmowych połączeń. Na koniec czerwca br. oscylował on na poziomie 10 proc. w godzinach 6-18, natomiast od godz. 18 do 6 wyniósł średnio aż 30 proc. Z możliwości darmowych rozmów korzystają przede wszystkim rodziny i znajomi, którzy rekomendują sobie FreecoNet. Podobny trend zauważalny jest w ostatnim czasie wśród firm, które rekomendują swoim biznesowym partnerom naszą platformę. W ten sposób biznesowe rozmowy telefoniczne są zawsze bezpłatne, a dodatkowo firmy te mają możliwość korzystania z usług dodanych typu IVR czy Call Center. Zakładamy, że do końca 2008 roku wskaźnik darmowych połączeń w ramach FreecoNet może osiągnąć poziom nawet 40 proc w godzinach wieczornych.” - mówi Jan Wyrwiński, Kierownik Projektu FreecoNet.

Możliwość nieograniczonych i darmowych rozmów ze zwykłego telefonu stacjonarnego to główna idea, jaka niespełna dwa lata temu towarzyszyła założycielom FreecoNet przy tworzeniu platformy. Wszyscy zarejestrowani we FreecoNet użytkownicy rozmawiają ze sobą za darmo, niezależnie od jakiego operatora telekomunikacyjnego posiadają numer i w jakim kraju mieszkają. Ten międzyoperatorski roaming sprawia, że użytkownik FreecoNet może rozmawiać przez telefon zupełnie za darmo z abonentem np. TP SA, jeśli tylko posiada aktywną bramkę VoIP i zarejestrował swój numer na platformie.

Drugim istotnym atutem FreecoNet jest usługa TelArena – swoista giełda operatorów, gwarantująca najniższe na rynku stawki za połączenia telefoniczne wykonywane na numery niezarejestrowane we FreecoNet. Obecni na TelArenie operatorzy (Crowley, Deutsche Telekom, EuroTelekom, EXATEL, GTS Energis i Netia) rywalizują między sobą o obsługę każdego połączenia wychodzącego poza platformę, a wygrywa zawsze najtańszy. W ten sposób już za 5-6 groszy brutto za minutę połączenia, można dzwonić na krajowe numery stacjonarne czy do USA, Kanady lub Moskwy, a za 7 groszy brutto do krewnych i znajomych z Wielkiej Brytanii. Wszystkie połączenia naliczane są sekundowo.

źródło: FreecoNet

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Sieci komórkowe w Polsce - jak wybrać najlepszą ofertę?

Wybór odpowiedniej sieci komórkowej może być wyzwaniem, biorąc pod uwagę liczbę operatorów działających na rynku i różnorodność dostępnych ofert. Dla użytkowników, którzy szukają atrakcyjnych warunków abonamentowych, kluczowe są takie parametry jak cena, pakiet internetowy, dostępne promocje oraz czas trwania umowy. Na stronie www.wskoczpokase.pl znajduje się ranking sieci komórkowych, który umożliwia dokładne porównanie ofert dostępnych na polskim rynku. Dzięki temu każdy może szybko sprawdzić, która oferta najlepiej odpowiada jego potrzebom. czytaj więcej

News Nowoczesna rekrutacja. Jak voiceboty wspierają procesy rekrutacyjne i selekcję kandydatów?

Pracując w branży HR na pewno zauważasz, że świat rekrutacji stale ewoluuje, dostosowując się do potrzeb rynku pracy (zmieniających się równie dynamicznie, co sami pracownicy). W dobie digitalizacji i automatyzacji procesów trudno mówić o rekrutacji bez AI. czytaj więcej

News Voicebot w branżach niszowych - jak go wykorzystać?

Nie od dziś wiadomo, że w przestrzeni internetowej ciągle ma miejsce automatyzacja różnego typu zadań, związanych np. ze sprzedażą czy też innymi przestrzeniami komunikacyjnymi. Korzystanie przez różnego rodzaju firmy z botów głosowych, nie jest już żadnym novum. Posiadanie głosowych asystentów w bankach, na infoliniach oraz w innych miejscach nikogo już nie dziwi. Jednym tego typu botów głosowych jest Voicebot. Gwałtowny rozwój sztucznej inteligencji sprawi, że w niedalekiej przyszłości dojdzie do optymalizacji procesów sprzedażowych, a być może asystent głosowy będzie nas rejestrował do lekarza itp. "Automatic speech recognition", czyli automatyczne rozpoznawanie mowy ludzkiej przez komputer to coś, na co warto postawić już dziś. czytaj więcej