Polska Telefonia Cyfrowa dzięki wprowadzaniu nowych korzystnych ofert oraz rozbudowie i modernizacji infrastruktury stale i dynamicznie zwiększa liczbę klientów szerokopasmowego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Obecnie z usługi blueconnect korzysta już ponad 1 100 000 klientów.
Dużym zainteresowaniem użytkowników cieszą się również wprowadzone niedawno do oferty PTC usługi Internet non-stop i blueconnect max. To zupełnie nowy standard na rynku, który pozwala klientom na dostęp do sieci za pomocą telefonu przy stałej, niskiej opłacie miesięcznej, bez względu na czas surfowania oraz ilość pobranych danych. W ciągu dwóch pierwszych miesięcy z nowych ofert skorzystało już ponad 100 000 użytkowników.
Transmisja danych to coraz większa część usług świadczonych przez operatorów telekomunikacyjnych. Dlatego PTC realizuje politykę rozbudowy infrastruktury sieciowej, a zwłaszcza tych jej elementów, które obsługują szybką, szerokopasmową transmisję danych w najnowocześniejszych technologiach. W technologii HSDPA PTC oferuje dostęp do Internetu w 680 miejscowościach, obejmując swoim zasięgiem ponad 60% populacji Polski. Natomiast HSPA+ z przepływnościami do 21Mbps dostępne jest w 39 miastach Polski.
PTC prowadzi również projekt modernizacji sieci radiowej, w ramach którego dotychczas wymieniono już 1 079 stacji bazowych GSM oraz 673 obsługujących 3G. Dodatkowo, w drugim kwartale rozpoczęta została modernizacja sieci trzeciej generacji w Warszawie. Do końca roku planowana jest wymiana urządzeń w 530 stacjach 3G. Pozwoli to na dostęp do sieci w technologii HSPA+, a w przyszłości również w LTE.
Do końca roku PTC planuje budowę drugiego etapu szkieletowej sieci światłowodowej pozwalającej na zwiększenie przepustowości transmisji danych.
źródło: Era
News Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej