Archiwalne

Breakpoint częścią MNI Premium

24.05.2007

MNI Premium, spółka zależna giełdowego MNI SA, powiększyła się o nowy podmiot. Dzięki podpisanej 21 maja umowie przejęła 100% udziałów w spółce Breakpoint, lidera w branży gier i aplikacji w technologii JAVA w Polsce.

Przejęcie przez MNI Premium pełnej kontroli nad spółką Breakpoint istotnie zmniejszy koszty operacyjne, pozwoli na silniejszą integrację struktur obu podmiotów oraz zapewni większą skuteczność działania. Po wchłonięciu miesiąc temu firmy MoCoHub jest to kolejny krok na drodze budowy podmiotu, będącego liderem na rynku usług mobilnych.

Breakpoint, poprzez specjalizację w tworzeniu i sprzedaży zaawansowanych usług i aplikacji dla telefonii mobilnej, znakomicie uzupełni ofertę MNI Premium. Będące w jej dyspozycji umowy handlowe z międzynarodowymi odbiorcami usług mobilnych pozwolą zwiększyć sprzedaż całej grupy firm. Dwadzieścia dwie osoby z działów sprzedaży Breakpoint i MoCoHub, doświadczone na rynku mobilnym, zasiliło sekcję handlową MNI Premium.

"Przejęcie w całości Breakpoint przez MNI Premium czyni strukturę działania naszej firmy bardziej czytelną. Jednocześnie dynamiczny rozwój sektora telekomunikacyjnego, a zwłaszcza mobilnego, w Polsce wymaga zwiększenia skali działania MNI Premium. Wchłonięcie potencjału handlowego i kreatywnego Breakpointu i MoCoHubu to duże wzmocnienie w zakresie kontentu mobilnego, a także jeśli chodzi o obecność na rynkach zagranicznych" - tłumaczy Anna Wawrzynowicz, dyrektor sprzedaży MNI Premium.

MNI Premium w ramach grupy kapitałowej MNI koncentruje swoją działalność w szczególności na: przygotowywaniu i eksploatacji usług medialnych, dostarczaniu treści multimedialnych oraz integracji szeroko pojętych usług dodanych dla rynku medialnego, a także dla operatorów telekomunikacji mobilnej i stacjonarnej.

Marka Breakpoint pozostaje synonimem jakości gier mobilnych w Polsce i za granicą. Nowe tytuły, takie jak Wiedźmin, Pudzian, czy Footbag Freestyle, z pewnością podniosą poprzeczkę jeszcze wyżej. Dzięki wsparciu finansowym i zapleczu technologicznym grupy MNI możliwa będzie ekspansja gier Breakpoint na rynkach zagranicznych oraz zwiększenie udziału w rynku polskim, także poprzez sektor advergames.

Popularność podobnych serwisów wśród użytkowników telefonów komórkowych na bardziej rozwiniętych rynkach pokazują możliwości wzrostu, jakie czekają także polski rynek usług dodanych, w którym MNI posiada obecnie 30-procentowy udział.

źródło: MNI