Tomasz Strożek objął stanowisko dyrektora do spraw rozwoju sprzedaży na rynku usług telewizyjnych w Europie środkowej i wschodniej. W firmie Ericsson to nowy strategicznie obszar spajający świat mediów ze światem telekomunikacji.
Ericsson rozszerza rynek swoich zanteresowań biznesowych w Polsce. Szwdzka firma jest globalnie nie tylko liderem na rynku telekomunikacyjnym, ale również czołowym graczem na rynku telewizyjnym.
– Konsekwentne i głęboko przemyślane działania, serie strategicznych akwizycji takich jak Tandberg, Technicolor, Mediaroom czy Red Bee Media pozwalają nam zaoferować wszystkie elementy technologicznego łańcucha produkcji, post produkcji i emisji, dzięki czemu nadawcy telewizyjni mogą skupić się na tym co dla nich w tej chwili najważniejsze – na telewidzu, a my bierzemy na siebie odpowiedzialność za stabilne działanie systemów oraz rozwój technologii na tym niesamowicie szybko rozwijającym się rynku – powiedział Tomasz Strożek, nowy dyrektor sprzedaży w firmie Ericsson
Tomasz Strożek jest od ponad dwudziestu lat związany z rynkiem sprzedaży rozwiązań dla szeroko rozumianych mediów. Swoje doświadczenie zdobywał pracując dla firm będących integratorami systemów, specjalizując się w systemach do montażu nieliniowego, grafiki komputerowej, playoutów i archiwów cyfrowych. Trzy lata temu, na stanowisku Senior Sales Manager’a CEE rozpoczął pracę w monachijskiej firmie SES Platform Services GmbH, firmie córce operatora satelitarnego SES znanego w Polsce pod nazwą Astra, gdzie był odpowiedzialny za współprace z największymi europejskimi partnerami telewizyjnymi.
Ericsson Broadcast & Media Services w liczbach:
Utrzymanie połączenia (playout) dla 500 programów TV i OTT. 100 tysięcy godzin przekazu na żywio każdego roku. 2,7 mln godzin treści w ciągu roku.
Zarządzanie mediami: 1,6 miliona wolumenów każdego roku
Odkrywanie treści: > 8 milionów tytułów, 2500 europejskich kanałów TV dla 25 krajów w 31 językach
OTT: ponad 100 kanałów OTT
Kreatywność: wygrane ponad 300 głównych nagród
Dostęp: 200 tysięcy godzin napisów do wideo, w tym ponad >80 tys. godzin na żywo. Praca z 200 różnymi kombinacjami języków
54 klientów na wszystkich kontynentach
źródło: Ericsson
News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog
Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcejNews Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?
Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcejNews Stwórz efektowne stoisko na targi branżowe z trybunką reklamową
Uczestnictwo w tragach branżowych to znakomita okazja zarówno do nawiązania nowych kontaktów biznesowych, jak i spotkania się z potencjalnymi klientami. W targach biorą udział przede wszystkim osoby zainteresowane daną branżą i jej ofertą, dlatego warto zadbać o jak najciekawsze stoisko. Można je stworzyć z pomocą materiałów promocyjnych drukowanych oraz trybunki wystawienniczej, która pomaga wyróżnić prezentowana ofertę i lepiej zapamiętać markę.1. Czym jest trybunka reklamowa?
2. Trybunki reklamowe przykuwają uwagę na targach czytaj więcej