Od listopada 2007 firma Sferia pokazuje swoje nowe oblicze. Wraz z nową kampanią reklamową wprowadza nowy cennik na usługi głosowe.
Nowa oferta daje możliwość rozmów oraz wysyłanie SMS- ów w ramach jednego pakietu abonenckiego za darmo. Abonent może zakupić nawet do 10 urządzeń, gdzie stawka cenowa między ich posiadaczami to 0 gr. Do wyboru są dwa warianty urządzeń – stały tzn. telefon stacjonarny oraz nomadyczny tzw. Nomadic, który jest telefonem stacjonarnym.
Nomadic to telefon stacjonarny nowej generacji, z którym można przemieszczać się wszędzie. Nomadic można łączyć w pakiety, co czyni z niego idealne rozwiązanie dla wielu polskich rodzin - mówi Izabela Pelc, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży firmy Sferia.
Nowa kampania reklamowa silnie nawiązuje do oferty i grupy docelowej jaką jest rodzina. Została ona przygotowana przez agencję Opus B. Nawiązuje stylistyką do klimatu z filmu „Ojciec Chrzestny” czy „Żądło”. Eksponując tym samym wartości i związki rodzinne, dając możliwość darmowych rozmów w „rodzinie”.
W krajowej komunikacji marketingowej z reguły pojawiają się piękni rodzice i urocze dzieci, radujące się ze wspólnie spędzanego czasu. My postanowiliśmy ten schemat przełamać. Dlatego w naszych reklamach pojawia się włoska familia, co powoduje oczywiste skojarzenia z hasłem kampanii „Rodzina nie płaci”. Ta kreacja idealnie oddaje charakter naszej oferty - dodaje Izabela Pelc.
Kolejnym ukłonem w stronę klientów będzie obniżenie kosztów abonamentu oraz pozostawienie tanich połączeń na telefony komórkowe. Ceny połączeń lokalnych, międzymiastowych oraz międzynarodowych nie ulęgną zmianie.
Wyciąg z cennika usług telekomunikacyjnych świadczonych przez SFERIA S.A. (pdf)
Wyciąg z cennika usług dostępu do sieci Internet świadczonych przez SFERIA S.A. (pdf)
Cennik urządzeń abonenckich, akcesoriów i innych usług świadczonych przez SFERIA S.A. (pdf)
źródło: Sferia