Archiwalne

Całkowicie nowe oblicze Netii

31.03.2011

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia całkowicie zmienia swoje oblicze właśnie teraz, gdy granica między otaczającą nas rzeczywistością i światem on-line przestaje istnieć. Opierając swoją Misję na haśle „We deliver the world on-line”, Netia dokonała kompleksowego „rebrainingu” marki, obejmującego nie tylko logo i identyfikację wizualną firmy.

Zmiana wizerunkowa Netii jest wyrazem definiowanej na nowo koncepcji marki. Nowa identyfikacja wizualna to początek przełomowych zmian, zainicjowanych wraz z ogłoszoną w styczniu nową Misją firmy, opartą na dewizie „We deliver the world on-line”.

Zakres dokonywanych zmian jest na tyle znaczący, że zasługuje na miano rebrainingu, czyli całkowitej zmiany filozofii oraz podejścia m.in. do tworzenia firmowych materiałów, ofert czy urządzeń dostępowych. Powstanie ostatecznej, przemyślanej koncepcji pozycjonowania marki - którą Netia chce się wyróżniać i przewodzić na rynku – było poprzedzone m.in. przeprowadzeniem badań semiotycznych. Analiza znaczenia kulturowego kluczowych słów obrazujących Misję Netii (Deliver - usługowość, World – świat oraz On-line – Internet) pozwoliła zdefiniować nowe trendy w kulturze.

„Zmiany, jakie dokonały się i będą się dokonywać w Netii, są świadomą i przemyślaną konsekwencją poszukiwania odpowiedzi na pytanie: Jaką marką chce być Netia? W zadanie to zaangażowany był cały nasz zespół. Był to długotrwały proces, wymagający wielu analiz, dyskusji i przemyśleń”. – mówi Michał Dolny, dyrektor marketingu Netii - „Nasza nowa filozofia opiera się na obserwacji ciągle zmieniającego się świata, w którym granica między tym co realne, a tym co wirtualne przestaje istnieć. Świat realny i wirtualny przeplatają się wzajemnie, a każdy sam decyduje, ile w jego życiu może zajmować przestrzeń on-line. Netia dostrzega dynamikę współczesnego świata i chce być liderem w kreowaniu nowych trendów”.

Klienci cenią marki proste, intuicyjne, mówiące ich językiem, a jednocześnie pomysłowe i niestandardowe. Netia swój nowy przekaz marki oparła na prostocie oraz pomysłowości, dodając do tych cech pasję działania, z którą chce być utożsamiana. Element „dobrego wyboru” charakteryzujący nową ofertę Netii także znalazł odzwierciedlenie w przekazie marki. Zmiany widoczne będą we wszystkich aspektach komunikacji marki, czyli m.in. w Corporate Identity (CI), reklamie, ofertach czy nowych urządzeniach.

Do stworzenia nowej identyfikacji wizualnej Netia zaprosiła jedną z najlepszych agencji brandingowych w Polsce i w całej Europie – White Cat Studio. Za kreację nowej platformy ATL odpowiada natomiast agencja Brasil, z którą Netia współpracuje już od dłuższego czasu.

„Nowe Corporate Identity Netii powstało w myśl zasady 'total brandingu', która zakłada oddziaływanie na klienta nie jednym, stałym logiem, ale całą identyfikacją wizualną. Składają się na nią proste, ale jednocześnie bardzo pomysłowe w swojej formie kolorowe kropki, które symbolizują cząsteczki - lub inaczej ‘geny’ - Internetu. Cząsteczki te układają się w tysiące kombinacji, znaków i tworów, współistniejących ze światem realnym, który reprezentowany jest przez równie prostą typografię słowa 'NETIA'. Dzięki temu zabiegowi nie istnieje jedno, stałe logo Netii - tak samo jak nie istnieje jeden, stały obraz Internetu.” – mówi Michał Dolny.

Kolejną zmianą i odzwierciedleniem „rebrainingu” Netii jest nowa platforma reklamowa. Motywem przewodnim kreacji reklamowej będzie grupa specjalistów z Instytutu Netii, pasjonatów Internetu, których głównym zadaniem będzie prowadzenie badań oraz dokonywanie odkryć związanych z przenikaniem się światów on-line i off-line. Przez pryzmat tych odkryć prezentowane będą nowe oferty i produkty Netii.

Pierwsza nowa - całkowicie odmienna od dotychczas istniejących na polskim rynku - oferta Netii opracowana zgodnie z nową koncepcją marki zostanie zaprezentowana 12 kwietnia tego roku.

źródło: Netia

Wiadomości firmowe Motywacja pracowników, pozyskiwanie specjalistów - Zwiększanie sukcesu firmy dzięki większej przejrzystości

Sindelfingen, 21 listopada 2024 – Każdy chce korzystać z przejrzystej komunikacji: Zarówno kadra zarządzająca, jak i pracownicy oczekują jasnej, zrozumiałej komunikacji, ponieważ przejrzystość to nie tylko ideał, ale i istotny czynnik sukcesu. W swoim nowym raporcie firma innovaphone AG specjalizująca się w komunikacji, pokazuje, w jaki sposób odpowiednie strategie przejrzystości mogą nie tylko zwiększyć sukces przedsiębiorstwa, ale także podnieść jego atrakcyjność jako pracodawcy. czytaj więcej

News Nowe Technologie w Logistyce i Przemyśle w 2024 - Od AI po Elektryfikację - artykuł ekspercki Blulog

Przedstawiamy artykuł ekspercki, który analizuje pięć kluczowych trendów technologicznych, które już teraz kształtują sektor logistyczny i przemysłowy, oraz przewiduje, jakie zmiany mogą nastąpić w 2025 roku. czytaj więcej

News Jak działa aplikacja typu softphone?

W dobie technologii cyfrowych i pracy zdalnej coraz częściej zapominamy, do czego służy telefon stacjonarny. Ze świecą możesz dziś szukać tradycyjnych telefonów, ponieważ stopniowo wypierają je aplikacje internetowe, które znacznie taniej lub całkowicie darmowo łączą nas z całym światem. Jedną z takich aplikacji jest softphone, czyli rozwiązanie, które umożliwia prowadzenie rozmów telefonicznych przez internet. Jak dokładnie działa softphone i dlaczego staje się nieodłącznym narzędziem współczesnych biznesów? czytaj więcej

Netia Nowe promocje Netii dla małego biznesu

Osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą lub małe firmy, wybierając internet (nawet 900 Mb/s) w Netii, otrzymają za symboliczną złotówkę Telewizją Osobistą i dostęp do HBO przez 2 miesiące gratis. W ramach letniej odsłony promocji MultiPlan Firma można też m.in. zakupić w bardzo atrakcyjnych cenach usługi mobilne. czytaj więcej