Archiwalne

Cenniki ryczałtowe w Tele2

02.04.2007

Tele2 Polska wprowadza do swojej oferty cenniki ryczałtowe (flat rate), które umożliwią klientom indywidualnym i biznesowym wykonywanie darmowych połączeń do krajowych sieci telefonii stacjonarnej przez całą dobę.

Dnia 2 kwietnia 2007 roku oferta Tele2 Polska została poszerzona o gamę nowatorskich planów taryfowych, które oferują klientom - w zamian za bardzo atrakcyjną, zryczałtowaną opłatę abonamentową - możliwość wykonywania darmowych połączeń do wszystkich sieci telefonii stacjonarnej w Polsce.

Klienci indywidualni, którzy wybiorą cennik Tele2 Darmowe Rozmowy Non Stop z umową na 12 miesięcy, zapłacą miesięczny abonament w wysokości jedynie 99 złotych brutto. Ponadto w okresie, w którym klient nie korzysta jeszcze z abonamentu w Tele2, opłata miesięczna wynosi zaledwie 49 zł z VAT. W ramach tej opłaty klient może wykonać darmowe połączenia o dowolnej porze dnia do wszystkich krajowych sieci telefonii stacjonarnej oraz dial-up Tele2.

Klienci biznesowi mają do wyboru dwa główne warianty cenników ryczałtowych – taryfę, która umożliwia wykonywanie darmowych połączeń przez całą dobę siedem dni w tygodniu (Darmowe Rozmowy 24/7 Biznes) lub opcję, w której jako darmowe rozliczane są połączenia wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 – 18.00 (Darmowe Rozmowy Biznes). Ceny abonamentu, w zależności od cennika i okresu, na jaki zawarta zostanie umowa, wynoszą od 109 zł do 129 zł netto. W okresie przejściowym, kiedy klient nie korzysta jeszcze z abonamentu w Tele2 opłata miesięczna wynosi 59 zł netto.

- W Europie Zachodniej oferty typu flat rate praktycznie zdominowały rynek. Spodziewamy się, że z podobnym zainteresowaniem będziemy mieli do czynienia w Polsce, szczególnie wtedy, gdy do naszej oferty dołączy szerokopasmowy, nielimitowany dostęp do Internetu – mówi Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.

W ofercie dla klientów indywidualnych darmowa pula połączeń wynosi 2000 minut, natomiast w cennikach dla klientów biznesowych 2500 minut. Oznacza to, że koszt jednej minuty połączenia do krajowych sieci stacjonarnych w godzinach szczytu w cenniku Darmowe Rozmowy Biznes (bez uwzględniania opłaty za utrzymanie łącza) wynosi jedynie 2 grosze netto!

źródło: Tele2

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Hakerzy wkraczają do gry: Krakowskie MPK na celowniku cyberprzestępców

Wyobraźcie sobie poranek, kiedy zmarznięci i zaspani próbujecie kupić bilet na tramwaj przez aplikację MPK, ale zamiast tego na ekranie pojawia się komunikat: "Twój system został shackowany". Tak wyglądał 3 grudnia 2024 roku dla krakowian, którzy padli ofiarą... no dobra, może nie oni bezpośrednio, ale ich ulubiony przewoźnik – MPK. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!

W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej