Archiwalne

Cenniki ryczałtowe w Tele2

02.04.2007

Tele2 Polska wprowadza do swojej oferty cenniki ryczałtowe (flat rate), które umożliwią klientom indywidualnym i biznesowym wykonywanie darmowych połączeń do krajowych sieci telefonii stacjonarnej przez całą dobę.

Dnia 2 kwietnia 2007 roku oferta Tele2 Polska została poszerzona o gamę nowatorskich planów taryfowych, które oferują klientom - w zamian za bardzo atrakcyjną, zryczałtowaną opłatę abonamentową - możliwość wykonywania darmowych połączeń do wszystkich sieci telefonii stacjonarnej w Polsce.

Klienci indywidualni, którzy wybiorą cennik Tele2 Darmowe Rozmowy Non Stop z umową na 12 miesięcy, zapłacą miesięczny abonament w wysokości jedynie 99 złotych brutto. Ponadto w okresie, w którym klient nie korzysta jeszcze z abonamentu w Tele2, opłata miesięczna wynosi zaledwie 49 zł z VAT. W ramach tej opłaty klient może wykonać darmowe połączenia o dowolnej porze dnia do wszystkich krajowych sieci telefonii stacjonarnej oraz dial-up Tele2.

Klienci biznesowi mają do wyboru dwa główne warianty cenników ryczałtowych – taryfę, która umożliwia wykonywanie darmowych połączeń przez całą dobę siedem dni w tygodniu (Darmowe Rozmowy 24/7 Biznes) lub opcję, w której jako darmowe rozliczane są połączenia wykonywane od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00 – 18.00 (Darmowe Rozmowy Biznes). Ceny abonamentu, w zależności od cennika i okresu, na jaki zawarta zostanie umowa, wynoszą od 109 zł do 129 zł netto. W okresie przejściowym, kiedy klient nie korzysta jeszcze z abonamentu w Tele2 opłata miesięczna wynosi 59 zł netto.

- W Europie Zachodniej oferty typu flat rate praktycznie zdominowały rynek. Spodziewamy się, że z podobnym zainteresowaniem będziemy mieli do czynienia w Polsce, szczególnie wtedy, gdy do naszej oferty dołączy szerokopasmowy, nielimitowany dostęp do Internetu – mówi Piotr Nesterowicz, Dyrektor Generalny Tele2 Polska.

W ofercie dla klientów indywidualnych darmowa pula połączeń wynosi 2000 minut, natomiast w cennikach dla klientów biznesowych 2500 minut. Oznacza to, że koszt jednej minuty połączenia do krajowych sieci stacjonarnych w godzinach szczytu w cenniku Darmowe Rozmowy Biznes (bez uwzględniania opłaty za utrzymanie łącza) wynosi jedynie 2 grosze netto!

źródło: Tele2

News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS

W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcej

News Usługi Starlink - zasady działania i dostępność

Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.

1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej

News Jak VR po cichu kształtuje przyszłość inteligentnych domów

Technologia wirtualnej rzeczywistości (VR) robi furorę w różnych branżach, od gier po opiekę zdrowotną. Jednak jednym z obszarów, w którym VR po cichu wywiera znaczący wpływ, jest sfera inteligentnych domów. Wraz z rozwojem połączonych urządzeń i Internetu, VR staje się niezbędnym narzędziem dla właścicieli domów do interakcji i kontrolowania ich inteligentnych domów. W tym artykule zbadamy, w jaki sposób VR kształtuje przyszłość inteligentnych domów i potencjalne korzyści, jakie oferuje właścicielom domów. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Reorganizacja pracy zdalnej - z Peoplefone Polska S.A. zrobisz to w sprawny sposób!

W PLFON możesz nadal korzystać ze wszystkich funkcjonalności, nawet jeśli Twoja firma musi pracować z domu. Przewagą i zaletą telefonii VoIP jest zdecydowanie mobilność. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej