Archiwalne

CEO firmy Saffron Digital przechodzi do HTC na stanowisko Chief Content Officer

22.03.2011

Firma HTC, międzynarodowy lider projektowania urządzeń mobilnych, mianuje na stanowisko chief content officer w HTC Shashi Fernando, pełniącego uprzednio funkcję CEO w firmie Saffron Digital. Shashi Fernando zostanie zatrudniony w centrali firmy w Taoyuan na Tajwanie i będzie podlegać bezpośrednio Peterowi Chou, CEO firmy HTC. Nominacja odzwierciedla dążenie HTC do uczynienia z cyfrowych treści kluczowego elementu oferowanych urządzeń. Shashi Fernando będzie odpowiedzialny za globalną strategię HTC w tej dziedzinie i regionalne wdrożenia.

„Shashi Fernando ma ogromne doświadczenie w dziedzinie tworzenia cyfrowych treści i cieszę się, że będzie twórcą strategii HTC w tym zakresie.” – powiedział Peter Chou, CEO HTC Corporation. „Cyfrowe usługi będą kluczowym elementem naszych rozwiązań i przyszłych sukcesów.”

„HTC jest bardzo ambitną firmą, o wielkim doświadczeniu i kompetencjach do realizacji tych ambicji.” – powiedział Shashi Fernando. „Bardzo cieszę się, że będę mógł pracować nad strategią HTC w zakresie dostarczanych treści i z niecierpliwością czekam na prezentację nowych usług klientom HTC na całym świecie.”

Shashi Fernando, przed dołączeniem do HTC, pełnił funkcję CEO w Saffron Digital, firmie założonej w 2006 roku w celu dostarczania wysokiej jakości, bezpiecznych cyfrowych usług. Firma zyskała reputację innowacyjnej technologicznie i stała się pionierem technologii medialnych i cyfrowej rozrywki. Saffron Digital została kupiona przez HTC w lutym tego roku.

Shashi Fernando znalazł się na liście Top 50 kadry kierowniczej, opublikowanej przez magazyn Mobile Entertainment w roku 2009 i 2010. Saffron Digital znajduje się obecnie na liście Deloitte Fast 50 Technology i Media Momentum Top 100 firm zajmujących się cyfrowymi mediami. David McDonald, chief operating officer w firmie Saffron Digital, będzie pełnił funkcję CEO w Saffron, będącej strategicznym partnerem HTC.

źródło: HTC

News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcej

News Powerbanki - jak wybrać najlepszy model do podróży i codziennego użytku?

Powerbanki stały się jednym z niezbędnych akcesoriów dla wielu osób, zwłaszcza tych, które często podróżują lub korzystają z urządzeń mobilnych przez cały dzień. Niezależnie od tego, czy chcesz naładować swój telefon, tablet czy słuchawki bezprzewodowe, dobry powerbank to gwarancja, że twoje urządzenia nie rozładują się w najmniej oczekiwanym momencie. Wybór odpowiedniego modelu może być jednak trudny, biorąc pod uwagę mnogość dostępnych opcji na rynku. W tym poradniku dowiesz się, na co zwrócić uwagę, aby wybrać najlepszy powerbank do swoich potrzeb. czytaj więcej

News Telewizja na studiach - jakie rozwiązanie wybrać?

Dostęp do telewizji na studiach to temat, który może zainteresować osoby zaczynające swoją przygodę akademicką. To ze względu na fakt, że nie w każdym akademiku czy wynajętym mieszkaniu mamy dostęp do telewizji kablowej. Ponadto istotną rolę odgrywają koszty – większości studentów zależy na tym, aby telewizja była jak najtańsza, ale oferowała duży wybór kanałów. Czy to możliwe do osiągnięcia? Jak najbardziej! czytaj więcej

News Sześć powodów, aby dbać o prywatność danych w obecnych czasach

W dzisiejszym świecie technologii i wszechobecnych mediów społecznościowych, prywatność danych osobowych staje się jednym z najważniejszych aspektów naszego życia cyfrowego. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy z konsekwencji niewłaściwego zarządzania swoimi danymi, a to może prowadzić do niekorzystnych sytuacji, takich jak kradzież tożsamości, utrata prywatności czy wykorzystanie danych w celach marketingowych. czytaj więcej