Archiwalne

Cisco Systems wprowadza na rynek rozwiązanie HealthPresence Telemedicine

22.03.2010


Zaawansowana technologia współdziałania oparta na mechanizmach wideo zapewnia pacjentom kompleksową i bezpieczną - zdalną opiekę medyczną, porównywalną do wizyty u lekarza domowego lub specjalisty.

Na konferencji towarzystwa ds. systemów informacji medycznej i zarządzania medycznego (Healthcare Information and Management Systems Society — HIMSS) w Atlancie firma Cisco Systems poinformowała o dostępności platformy Cisco HealthPresenceTM. Cisco HealthPresence to zaawansowana platforma technologiczna do zdalnej opieki medycznej, która umożliwia pacjentom nieporównywalny z jakimkolwiek dotychczasowym rozwiązaniem kontakt z przedstawicielami służby zdrowia w celu uzyskania konsultacji lekarskich. Tradycyjne rozwiązania z zakresu zdalnej medycyny i zdalnej opieki zdrowotnej opierały się głównie na fizycznym kontakcie ze świadczeniodawcą. Dodatkowo - Cisco HealthPresence rozwiązuje cztery istotne problemy związanym ze świadczeniem opieki medycznej:

  • Dostępność personelu medycznego (ograniczona, niewystarczająca liczba i wydajność).
  • Współdziałanie (konsultacja pacjenta przez kilku lekarzy, konsylium kilku lekarzy, spotkania grup pacjentów).
  • Wymiana informacji (możliwość współdzielenia i podglądu istotnych informacji medycznych).
  • Personalizacja (zaangażowanie pacjentów tak, aby stali się bardziej aktywnymi uczestnikami konsultacji).

Cisco HealthPresence rozszerza dostęp do usług klinicznych i opieki medycznej.

Rozwiązanie HealthPresence zapewnia nowy, wyższy poziom jakości konsultacji medycznych, integrując dwie nowe technologie: Cisco TelePresenceTM i Cisco® Unified Communications. Dzięki wysokiej jakości usługom wideo i audio oraz możliwości podłączenia urządzeń medycznych, rozwiązanie Cisco HealthPresence gwarantuje współdziałanie i personalizację na poziomie rzadko osiąganym podczas tradycyjnych konsultacji osobistych. Pacjenci korzystający z HealthPresence mogą oglądać obrazy i słyszeć dźwięk z różnych urządzeń diagnostycznych, np. cyfrowych stetoskopów, dzięki czemu mogą aktywnie uczestniczyć w konsultacji wspólnie z lekarzami.

Podczas przeprowadzanych w 2008 r. testów rozwiązania HealthPresence pacjenci twierdzili, że dzięki możliwości oglądania obrazów oraz przeprowadzanej w czasie rzeczywistym transmisji informacji fizjologicznych mogą w większym stopniu uczestniczyć w konsultacjach medycznych.

Z kolei lekarze twierdzili, że rozwiązanie HealthPresence umożliwia im bardziej wydajne leczenie.
Co ważne, HealthPresence umożliwia członkom zespołu opiekującego się pacjentem uczestnictwo
w konsultacjach, co tworzy nowe sposoby realizacji i koordynacji opieki medycznej. Na tym polega przewaga tego rozwiązania w stosunku do typowych rozwiązań telemedycznych, a nawet tradycyjnych badań osobistych. Dzięki HealthPresence lekarze i specjaliści, terapeuci i rehabilitanci, członkowie rodziny oraz opiekunowie mogą uczestniczyć w opiece nad chorym i jej planowaniu.

Te nowe możliwości są kluczowe, aby technologie informatyczne i telekomunikacyjne mogły odgrywać istotną rolę w ulepszeniu dostępu do opieki medycznej, zwiększeniu jej jakości oraz opłacalności.

źródło: Cisco

News Polskie polubienia fanpage - klucz do sukcesu w social media

Facebook wciąż pozostaje jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Dla wielu firm, influencerów i marek jest to nie tylko miejsce promocji, ale także narzędzie budowania relacji z klientami. Polskie polubienia fanpage mają szczególne znaczenie, zwłaszcza dla tych, którzy działają na rodzimym rynku. Dlaczego? Przyciągają lokalnych odbiorców, zwiększają zasięg organiczny i budują wiarygodność. W tym artykule dowiesz się, jakie korzyści przynoszą polskie polubienia, jakie problemy mogą wystąpić przy ich zdobywaniu oraz jak skutecznie je pozyskiwać. czytaj więcej

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

News Przenieś komunikację biznesową „w chmury”

Aby jak najsprawniej funkcjonować i odnieść sukces na rynku potrzebujesz skutecznych rozwiązań komunikacyjnych, najlepiej takich, które zapewnią nie tylko dostęp do nowoczesnych urządzeń, ale także do wydajnej platformy, która ułatwi codzienne zarządzanie i elastyczny model wdrożenia, dopasowany do potrzeb Twojej firmy i oczekiwań Twoich pracowników. Czy istnieje taka „magiczna” formuła? Marka Yeastar twierdzi, że jest nią połączenie centrali PBX w chmurze i platformy z usługami z zakresu Unified Communication zebranymi w elastyczne modele biznesowe. To wszystko, czego potrzebujesz do obsługi komunikacji biznesowej teraz w dystrybucji Impet Computers. czytaj więcej

News Program ERP. Nieunikniona inwestycja w nową jakość

Każdy przedsiębiorca chce, aby prowadzona przez niego firma nieustannie się rozwijała. Warto mieć jednak na uwadze że wzrost liczby klientów i pracowników niesie ze sobą nowe wyzwania, związane z efektywnym zarządzaniem dostępnymi zasobami. Jaką rolę odgrywa wtedy odpowiednio dobrane oprogramowanie do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa? czytaj więcej