Archiwalne

Crowley Data Poland po pierwszym półroczu 2008

14.07.2008

W pierwszym półroczu 2008 roku Crowley Data Poland osiągnł 16procentowy wzrost przychodów i 11procentową dynamikę wzrostu EBITDA.

Crowley Data Poland podsumował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym półroczu bieżącego roku. W stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego, firma wygenerowała o 16% więcej przychodów osiągając kwotę 47 mln PLN. Wskaźnik EBITDA zaś Crowley podniósł o kolejne 11% do poziomu 7,4 mln PLN. Liczba aktywnych, obsługiwanych przez Crowley klientów biznesowych, na koniec czerwca b.r. wynosi blisko 5000.

- Firma utrzymuje stałą dynamikę wzrostu na poziomie kilkunastu procent bazując wyłącznie na własnych zasobach i sprawności organizacyjnej - mówi Zuzanna Góral, Dyrektor Finansowa i Członek Zarządu Crowley Data Poland. - Stanowi to unikalną kompetencję firmy, którą będziemy wykorzystywać w nowych projektach i obszarach działalności. Liczymy, że na koniec roku przychody firmy sięgną blisko kwoty 100 mln PLN.

Wśród źródeł wzrostu, na jakich Crowley Data Poland opiera swój rozwój, należy wymienić cały czas zwiększającą się sprzedaż usług głosowych, sukcesy w obszarze zamówień publicznych i umiejętne zarządzanie cyklem życia klientów (ograniczenie odejść klientów oraz zwiększanie ich wartości upselling).

Na drugą połowę roku firma zaplanowała uruchomienie sprzedaży usług telefonii komórkowej CROWLEY TeleMobile (MVNO) oraz wejście na nowy rynek. Zgodnie z zapowiedziami głównego inwestora i właściciela Crowley Data Poland Georga D. Crowleya - nie wykluczone są także akwizycje i udział w prywatyzacji sektora telekomunikacyjnego.

- Celem konsolidacji i przejęć nie jest szybkie, jednorazowe podniesie obrotów, ale osiągnięcie efektu synergii i trwałego wzrostu - mówi Jarosław Roszkowski, Prezes Crowley Data Poland. - Takim kryterium się kierujemy oceniając pojawiające się szanse rynkowe.

źródło: Crowley

News Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem - nie tylko do rozmów

Słuchawki bezprzewodowe mogą być wykorzystywane na różne sposoby. Pierwsze, co nam przychodzi na myśl, to oczywiście słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych. Słuchawki bezprzewodowe z mikrofonem sprawdzą się także do słuchania audiobooków i podcastów. Jak wybrać idealny model i jakie znaczenie w słuchaniu muzyki może mieć mikrofon? czytaj więcej

Mio Mio liderem polskiego rynku kamer samochodowych

Mio było najchętniej wybieraną marką wideorejestratorów w Polsce w I półroczu 2017 r. I choć na rynku działa wielu graczy, tajwański producent utrzymuje znaczącą przewagę nad swoimi konkurentami, o czym świadczą zaprezentowane przez markę wyniki finansowe. czytaj więcej