Archiwalne

Crowley Data Poland wchodzi na nowe rynki

03.10.2007

Firma Crowley Data Poland zwiększa zasięg swojego działania poprzez rozbudowę kanału sprzedaży bezpośredniej.

Z dniem 1 października dodatkowe 6 województw, które dotychczas nie były obsługiwane przez Crowley, będzie posiadało swoich przedstawicieli w terenie. Tym samym oznacza to, że reprezentanci Crowley Data Poland będą obecni już na terenie całej Polski docierając do każdej, nawet najmniejszej miejscowości w Polsce.

"Jednym z kluczowych czynników sukcesu Crowley Data Poland jest agresywny i sprawnie działający system pozyskiwania i obsługi klientów, którego filarem jest zespół sprzedażowy" - mówi Piotr Czajka, Dyrektor Sprzedaży zarządzający przedstawicielami handlowymi Crowley Data Poland działającymi w terenie, poza największymi aglomeracjami miejskimi. "Dotychczas nasze działania ograniczały możliwości techniczne, teraz dzięki nowym przepisom możemy zaoferować usługi klientom zlokalizowanym w całym kraju. Jesteśmy przekonani, że nasze unikalne know-how i kompetencje w obsłudze klienta biznesowego pozwolą nam skutecznie konkurować na nowych rynkach".

Zespół sprzedaży regionalnych reprezentantów handlowych oferować będzie przede wszystkim usługi głosowe oraz dostęp do Internetu świadczony w technologii DSL.

Zgodnie z przyjętą przez Crowley Data Poland strategią wzrostu, jedym z ważnych źródeł rozwoju firmy będzie ekspansja terytorialna. Firma zamierza nie tylko rozwijać sieć sprzedaży bezpośredniej, ale także otwierać nowe biura oraz inwestować w infrastrukturę techniczną w nowych lokalizacjach. Celem strategicznym Crowley jest podwojenie wartości firmy w perspektywie najbliższych dwóch lat.

źródło: Crowley

News Najlepsze produkty dla telekomunikacji - co wybrać?

W dzisiejszych czasach telekomunikacja jest niezbędna do prowadzenia właściwie każdej działalności gospodarczej. To bowiem właśnie dzięki niej możliwe jest odbywanie jakiejkolwiek komunikacji na odległość. Dlatego też każdy przedsiębiorca powinien postawić na najlepsze rozwiązania dla telekomunikacji. Sprawdźmy się więc, jakie produkty telco warto wybrać oraz dowiedzmy się, dlaczego warto to zrobić. czytaj więcej

News Dropshipping – na czym polega?

Czy masz świetny pomysł na sklep internetowy, ale nie wiesz, od czego zacząć? Dropshipping może być właśnie tym rozwiązaniem! Jest to idealne rozwiązanie, jeśli twoja firma jest mała lub średnia, ponieważ pozwala zaoszczędzić pieniądze na początkowych kosztach rozpoczęcia działalności. Czym jest dropshipping i jakie są o nim opinie? czytaj więcej

News Samsung Galaxy S22 - który model wybrać?

Niewątpliwie „wyścig smartfonowy” trwa na dobre i każdy producent pokazuje coraz to nowsze wersje swoich produktów. Dotyczy to również smartfonów Samsung, a w tym konkretnym przypadku flagowców z serii S. W lutym br na polskim rynku miały swoją premierę trzy smartfony z serii S22:

- Samsung Galaxy S22,
- Samsung Galaxy S22+,
- Samsung Galaxy S22 Ultra.

Są one kontynuacją dobrze przyjętej przez odbiorców linii Galaxy S. Jednak który z nich wybrać? Podpowiadamy i pokazujemy różnice. czytaj więcej

News Co tak właściwie zmieni nowy standard nadawania DVB-T2?

Obecna na rynku od 2013 roku telewizja naziemna nadawana w standardzie DVB-T1 cieszy się dużą popularnością. Należy jednak pamiętać, że w tym roku standard nadawania ulegnie zmianie, ponieważ powszechnie stosowany będzie DVB-T2. Co to oznacza dla odbiorców telewizji naziemnej? Czy konieczna będzie wymiana telewizora na nowy? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w niniejszym artykule. czytaj więcej