Archiwalne

Crowley w 2007 roku urósł o kolejne 16 proc.

06.02.2008

16% wzrost przychodów i 25% zwiększenie wskaźnika EBITDA zanotował Crowley Data Poland w ubiegłym roku.

Roczne podsumowanie wyników finansowych firmy Crowley Data Poland wskazuje na konsekwentną realizację przyjętej strategii rozwoju i systematyczny wzrost wartości firmy. W przeciągu ostatnich 12 miesięcy firma zwiększyła przychody ze sprzedaży o 16%, a wskaźnik EBITDA o ponad 25% (do 12,55 mln PLN). Jest to najwyższy spośród polskich operatorów telekomunikacyjnych wypracowany wzrost drogą organiczną. W tym samym czasie grono klientów obsługiwanych przez Crowley urosło również o 25% (do liczby 5 tys. abonentów), podobnie jak ilość zainstalowanych usług wzrost z 5,2 tys. do liczby 6,5 tys.

W związku z planami rozwoju firmy, inwestor George D. Crowley zwiększył swoje zaangażowanie w spółce podnosząc jej kapitały o kolejne 30 mln PLN.

- Umiejętność generowania systematycznego wzrostu, prezentowana przez Crowley przez 7 lat swojego działania, jest unikalną kompetencją w skali całej branży - mówi Jarosław Roszkowski, Prezes Crowley Data Poland. - Organiczny wzrost oparty na własnych zasobach wymaga dobrego planowania i perfekcyjnej organizacji procesów biznesowych, w czym firma się specjalizuje. Naszym celem jest podwojenie wartości firmy w perspektywie kolejnych dwóch lat i zapewnienie firmie solidnych fundamentów do dalszego rozwoju.

Do istotnych czynników zrostu firmy w 2007 roku należy zaliczyć poszerzenie oferty firmy o nowe rozwiązania (w tym wykorzystanie możliwości stworzonych przez liberalizację rynku i świadczenie usług w oparciu o infrastrukturę operatora dominującego) oraz rozbudowę sieci sprzedaży bezpośredniej i zaznaczenie swojej obecności na dotychczas nieobsługiwanych rynkach. Firma zwiększyła także obsługiwaną grupę docelową o mały biznes/SOHO wykorzystując do tego celu kanał dystrybucji typu telesales.

Jak podkreśla Crowley, na szczególną uwagę zasługuje osiągnięty blisko 20% wzrost, jaki Crowley wygenerował ze sprzedaży usług głosowych. Ten branżowy ewenement firma zawdzięcza wyłącznie swojej agresywnej i sprawnej polityce sprzedażowej oraz umiejętnej obsłudze klientów.

Do osiągniętego przez firmę wyniku finansowego, znacząco przyczyniła się także duża aktywność Crowley Data Poland w segmencie klientów publicznych. Oferta CDP zwyciężyła min. w przetargach organizowanych przez Narodowy Bank Polski, Instytut Pamięci Narodowej, Wojskową Agencję Mieszkaniową czy Polską Agencję Żeglugi Powietrznej. Nawiązana współpraca przyniosła tym instytucjom znaczące oszczędności w wydatkach ponoszonych na usługi telekomunikacyjne sięgające nawet 60% w stosunku do opłat uiszczanych dotychczasowym operatorom.

- W 2007 roku z obsługi klientów instytucjonalnych wygenerowaliśmy ponad 12% swoich przychodów, co oznacza podwojenie wpływów z tego sektora w stosunku do roku ubiegłego - mówi Dariusz Terlecki, Dyrektor Handlowy i Członek Zarządu Crowley Data Poland. - Na ten wynik złożyły się nie tylko duże kontrakty wywalczone w postępowaniach przetargowych w stolicy, ale dużo mniejszych przetargów w regionach, gdzie Crowley był bezkonkurencyjny. 80-procentowa skuteczność w wygrywaniu zamówień publicznych czyni z nas niekwestionowanego eksperta na tym rynku.

Strategia przyjęta na kolejne lata zakłada dalszą koncentrację na kompleksowej obsłudze sfery biznesu i klientów z sektora publicznego, wzbogacanie portfolio produktowego oraz poszerzanie zasięgu działalności firmy o nowe rynki terytorialne.

- Na początku drugiego kwartału startujemy z własną ofertą telefonii komórkowej, którą będziemy świadczyć w modelu MVNO - mówi Piotr Wieczorkiewicz, Dyrektor Zarządzający i Wiceprezes Crowley Data Poland. Wzmacniamy także swoją ofertę w zakresie Internetu operatorskiego oraz rozwiązań związanych z budową infrastruktury telekomunikacyjnej, teleinformatycznej i telematycznej dla potrzeb samorządów lokalnych . Liczymy, że te działania pozwolą nam zrealizować kolejny kilkunastoprocentowy wzrost w bieżącym roku.

źródło: Crowley

News Naprawa iPhone’a - co warto wiedzieć?

Telefony iPhone cieszą się naprawdę dużą popularnością. Nie bez powodu! Telefony te są nieustannie ulepszane, powstają nowe modele z coraz to nowszymi funkcjami. Ludzie cenią iPhone'y między innymi za bezpieczny system iOS z prostym i intuicyjnym interfejsem, AppStore, w którym nowe aplikacje często pojawiają się szybciej niż w systemie Android oraz za poręczność - iPhone'y są niezwykle łatwe w użyciu. Zachwycają też designem! Niestety, jak w przypadku każdego sprzętu, zdarza się, że te multimedialne, nowoczesne telefony komórkowe psują się i wymagają naprawy w serwisie. Co warto wiedzieć o naprawie iPhone'a jeszcze przed zaniesieniem go do serwisu? czytaj więcej

News Jak agencja SEO Grupa iCEA osiągnęła sukces w branży pozycjonowania?

Nie trzeba być Markiem Zuckerberg ani Billem Gates’em, aby znaleźć się na szczycie. Niekiedy do założenia firmy wystarczy dobry pomysł i laptop. Od tego zaczął się sukces Grupa iCEA – globalnej agencji SEO, która od 15 lat wyznacza standardy w branży pozycjonowania stron internetowych. czytaj więcej

Cartoon Network Czwarty sezon „Nexo Knights” w Cartoon Network

Chmura Monstroxa przywraca do życia zamienionego w kamień Claya. Pozbawiony swojej mocy i wspomnień bohater będzie teraz jej sługą. Premiera czwartego sezonu przygód rycerzy Nexo w poniedziałek 7 sierpnia o godz. 16:30 na antenie Cartoon Network. czytaj więcej

Cartoon Network Siódmy sezon przygód Ninjago w Cartoon Network

Dzielnych wojowników Ninjago czeka bardzo trudny czas – będą musieli rozwiązać rodzinne tajemnice, zmierzyć się z trudnym przeciwnikiem i spróbować uwolnić Sensei Wu z niewoli. Premiera siódmego sezonu serialu „Ninjago - Mistrzowie Spinjitzu” w poniedziałek 1 maja o godz. 16:00 na antenie Cartoon Network. czytaj więcej