Spółka Crowley Data Poland uruchomiła unikatowy na polskim rynku serwis Otwartaplatforma.pl. Dzięki jego możliwościom, firmy zajmujące się oferowaniem dostępu do sieci Internet (ISP), mogą usprawnić proces zarządzania swoimi usługami, w tym także połączeniami głosowymi. Dostęp do serwisu umożliwi im obsługę klientów w oparciu o narzędzia przygotowane przez zespół Telco Enabler CDP.
Polscy klienci biznesowi i indywidualni coraz chętniej decydują się na współpracę z jednym dostawcą zapewniającym szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych. Oczekują nie tylko niższych kosztów, ale także rozszerzania możliwości technicznych, uproszczenia obsługi i sprawnego serwisu. Korzyści dla obsługujących ich operatorów telekomunikacyjnych są równie oczywiste – to przede wszystkim możliwość rozszerzania pakietu świadczonych usług w oparciu o stabilną grupę klientów oraz optymalizacja wykorzystania zbudowanej infrastruktury. Aby ISP mogli sprawnie reagować na rosnące potrzeby klientów, potrzebują z drugiej strony dostępu do zaplecza technologicznego i specjalistycznej wiedzy (m.in. materiały handlowe, marketingowe, dokumenty porawne).
„Otwartaplatforma.pl to swego rodzaju panel administracyjny, umożliwiający wykorzystanie potencjału tkwiącego w usługach świadczonych przez CDP na rzecz ISP, np. dostępu do infrastruktury telekomunikacyjnej czy transmisji głosu. Usprawnienie bieżącego kontaktu, stały wgląd do szczegółowych informacji technicznych i handlowych oraz do wiedzy o klientach to kluczowe elementy naszej nowej metody wsparcia ISP. Serwis jest współtworzony przez załogę Telco Enabler – specjalnie stworzonego zespołu specjalistów Crowley Data Poland, który skupia się na potrzebach ISP. Jednym z zadań działu było opracowanie uniwersalnego rozwiązania, którym mogłyby posługiwać się wszystkie podmioty wykorzystujące naszą infrastrukturę do świadczenia usług telekomunikacyjnych”, powiedziała Agnieszka Jaworska, Dyrektor Marketingu w Crowley Data Poland. „Otwartaplatforma.pl to prosty w obsłudze serwis, umożliwiający ISP znaczną redukcję kosztów, między innymi poprzez uproszczenie współpracy z właścicielem infrastruktury i zastosowanie jego know-how we własnej działalności. Jednocześnie pomaga w zwiększaniu przychodów, zarówno na bazie już posiadanych klientów, jak i dzięki docieraniu z ofertą do nowych partnerów.”
Serwis Otwartaplatforma.pl skupia w jednym miejscu informacje i dokumenty wykorzystywane podczas świadczenia usług telekomunikacyjnych. Trafiają tam między innymi dane z panelu CRM (system relacji z klientami), panelu klienckiego (billing online, poczta głosowa), a także materiały zapewniające wsparcie w budowaniu oferty produktowej oraz obsługi serwisowej. Ponadto dostępna jest też pomoc formalno-prawna (m.in. wzory umów na świadczenie różnego rodzaju usług telekomunikacyjnych) oraz wewnętrzne materiały szkoleniowe CDP, dzięki którym pracownicy ISP skuteczniej rywalizują o nowe zlecenia.
„Naszą współpracę z partnerami biznesowymi budujemy w oparciu o dwa filary – stałe poszerzanie wachlarza rozwiązań technologicznych oraz wzmacnianie kompetencji działów wsparcia naszych klientów, w szczególności działu Telco Enabler” dodała Agnieszka Jaworska.
źródło: Crowley