Archiwalne

Czubówna i Jasieński w nowej kampanii DIALOGu: TV za zero / NET za zero

31.03.2010


1 kwietnia 2010 r. rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Telefonii DIALOG „TV za zero / Net za zero” z udziałem znanych, wybitnych głosów: Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego.

Kampania dotyczy promocyjnych ofert pakietowych operatora: telewizji cyfrowej nawet przez rok bez opłat w pakiecie z internetem lub telefonem („TV za zero”) oraz internetu bez opłat do 6 miesięcy wraz z usługą telefoniczną („NET za zero”).

Nową kampanię DIALOGu wyróżnia przejrzysta, nowoczesna kreacja i jasny, konkretny komunikat oraz silnie wyeksponowane logo i zachęta do kontaktu. Szczególną rolę odegrają znane głosy Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego, wykorzystane w niestandardowym dialogu.

– Zdecydowaliśmy się na konwencję zabawy z naszymi klientami, w oryginalnej formie outdooru z „głosem” Krystyny Czubówny… bez audio – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG SA. – Komunikat kampanii w „telewizyjny” sposób pobudza wyobraźnię. Szybko i bardzo czytelnie przedstawia główny driver naszej oferty TV i internet za zero w pakiecie – dodaje.

Znakomity głos Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego zostanie za to wykorzystany w dialogu w spotach kinowych i zestawie kreacji do internetu.

Głównymi kanałami komunikacji są: outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach), kampania internetowa (dedykowana mini strona w dwóch wariantach, zestaw kreacji wykorzystanych na portalach, także w opcji video i bannery z dźwiękiem, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach) oraz działania BTL. Uzupełnieniem kampanii są spoty reklamowe i materiały promocyjne w kinach. Dla każdego produktu przygotowano oddzielną wersję kreacji, do równoległego wykorzystania w poszczególnych mediach.

Kampania, która obejmie obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOGu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie) potrwa do końca maja 2010 r. Po raz pierwszy do obszaru działań marketingowych DIALOGu włączona została Nysa, w której operator jest obecny z pełną ofertą od lutego 2010 r.

źródło: Dialog

News Co powinien wiedzieć każdy przedsiębiorca przed założeniem firmy?

Założenie własnej firmy to przedsięwzięcie, które może przynieść wiele satysfakcji oraz zapewnić sukces zawodowy. Aby nowy biznes miał solidne podstawy, warto odpowiednio przygotować się do jego uruchomienia. Poza kwestiami formalnymi, istotne jest również zadbanie o obecność firmy w internecie oraz wybór profesjonalnych narzędzi ułatwiających codzienną pracę online. W tym artykule wyjaśnimy, jakie kroki należy podjąć, aby założyć własną działalność oraz dlaczego warto już na starcie zainwestować w takie profesjonalne rozwiązania, jak e-mail dla firmy w usłudze NQ.pl. czytaj więcej

News 6 powodów, dla których warto kupić używanego smartfona!

Nowoczesny smartfon nie musi kosztować fortuny. Coraz więcej osób rezygnuje z zakupu nowego modelu prosto z półki sklepowej i decyduje się na telefony używane. Dlaczego? Bo to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale też praktyczne i ekologiczne. Zastanawiasz się, czy warto iść tą drogą? Sprawdź 6 powodów, dla których smartfony używane to świetna opcja – także dla Ciebie. czytaj więcej

News Nowe kanały na Netia TV

W nowej ofercie Netia TV będziemy mogli skorzystać z dołączonych dopiero co kanałów telewizyjnych: E! Entertainment HD oraz Romance TV HD. Do końca marca użytkownicy tej oferty będą mogli skorzystać całkowicie za darmo (w tzw. Oknie otwartym). czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej