Archiwalne

Czubówna i Jasieński w nowej kampanii DIALOGu: TV za zero / NET za zero

31.03.2010


1 kwietnia 2010 r. rozpoczyna się nowa kampania reklamowa Telefonii DIALOG „TV za zero / Net za zero” z udziałem znanych, wybitnych głosów: Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego.

Kampania dotyczy promocyjnych ofert pakietowych operatora: telewizji cyfrowej nawet przez rok bez opłat w pakiecie z internetem lub telefonem („TV za zero”) oraz internetu bez opłat do 6 miesięcy wraz z usługą telefoniczną („NET za zero”).

Nową kampanię DIALOGu wyróżnia przejrzysta, nowoczesna kreacja i jasny, konkretny komunikat oraz silnie wyeksponowane logo i zachęta do kontaktu. Szczególną rolę odegrają znane głosy Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego, wykorzystane w niestandardowym dialogu.

– Zdecydowaliśmy się na konwencję zabawy z naszymi klientami, w oryginalnej formie outdooru z „głosem” Krystyny Czubówny… bez audio – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG SA. – Komunikat kampanii w „telewizyjny” sposób pobudza wyobraźnię. Szybko i bardzo czytelnie przedstawia główny driver naszej oferty TV i internet za zero w pakiecie – dodaje.

Znakomity głos Krystyny Czubówny i Xawerego Jasieńskiego zostanie za to wykorzystany w dialogu w spotach kinowych i zestawie kreacji do internetu.

Głównymi kanałami komunikacji są: outdoor (siatki wielkoformatowe, billboardy, city lighty, airboardy i reklama na autobusach), kampania internetowa (dedykowana mini strona w dwóch wariantach, zestaw kreacji wykorzystanych na portalach, także w opcji video i bannery z dźwiękiem, e-mailing oraz działania w wyszukiwarkach) oraz działania BTL. Uzupełnieniem kampanii są spoty reklamowe i materiały promocyjne w kinach. Dla każdego produktu przygotowano oddzielną wersję kreacji, do równoległego wykorzystania w poszczególnych mediach.

Kampania, która obejmie obszary Polski w zasięgu sieci kablowej DIALOGu (województwa: dolnośląskie, lubuskie, łódzkie, pomorskie, śląskie oraz warmińsko-mazurskie) potrwa do końca maja 2010 r. Po raz pierwszy do obszaru działań marketingowych DIALOGu włączona została Nysa, w której operator jest obecny z pełną ofertą od lutego 2010 r.

źródło: Dialog

News Jak skutecznie wdrożyć ISO 9001 w organizacji: krok po kroku

ISO 9001 to międzynarodowy standard zarządzania jakością, który zapewnia przejrzystą strukturę procesów oraz pozwala na ciągłe doskonalenie przedsiębiorstwa. Jednym z najpopularniejszych tematów związanych z tym standardem jest wdrażanie iso 9001 krok po kroku, ponieważ dzięki właściwej implementacji normy firma staje się bardziej konkurencyjna, a jej usługi oraz produkty – bardziej wiarygodne dla klientów. W poniższym artykule przedstawimy, jakie korzyści płyną z wdrożenia systemu ISO 9001, na co zwrócić szczególną uwagę na każdym etapie prac oraz jakie działania są kluczowe, aby cały proces przebiegał zgodnie z planem i zakończył się sukcesem. czytaj więcej

News Jak wykorzystać wszechstronne narzędzia do hakowania w edukacji i zabawie?

Odkryj innowacyjne podejście do nauki i rozrywki dzięki narzędziom do hakowania. Dowiedz się, jak mogą pomóc w edukacji, rozwijać kreatywność i sprawiać radość z odkrywania technologii. czytaj więcej

News Nowe kanały na Netia TV

W nowej ofercie Netia TV będziemy mogli skorzystać z dołączonych dopiero co kanałów telewizyjnych: E! Entertainment HD oraz Romance TV HD. Do końca marca użytkownicy tej oferty będą mogli skorzystać całkowicie za darmo (w tzw. Oknie otwartym). czytaj więcej

News Skuteczna reklama na Facebooku – jak ją zrobić?

Czy wiesz, że liczba użytkowników Facebooka w Polsce przekracza 15 milionów? To czyni go zarówno jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych w naszym kraju, jak i platformą marketingową o wyjątkowo rozległym zasięgu. Skuteczna reklama na Facebooku to jednak nie tylko kreatywna forma, lecz także wiele kwestii technicznych. Co warto o nich wiedzieć? czytaj więcej