Zobacz więcej na Plus.pl.
Ruszył nowatorski program pilotażowy darmowych Hot Spotów w 100 wybranych placówkach Poczty Polskiej, dzięki któremu klienci będą mogli korzystać z darmowego Internetu w zamian za zgodę na wyświetlanie reklam. Program jest współorganizowany przez trzy podmioty: sieć Plus - lidera technologii LTE w Polsce, Pocztę Polską - największą sieć pocztową w kraju oraz Moben – firmę rozwijającą innowacyjne metody wyświetlania reklam w oparciu o technologie view2surf™
W wybranych 100 placówkach Poczty Polskiej każdy klient będzie mógł skorzystać z darmowego bezprzewodowego Internetu. Wystarczy do tego jedynie wybrać w swoim mobilnym urządzeniu sieć WiFi o nazwie #PocztaPolska, bez konieczności logowania i wpisywania dodatkowych haseł. Co jakiś czas na ekranie urządzenia klienta wyświetlana będzie reklama, która sfinansuje dostęp do Internetu. Łącze internetowe w Hot Spocie zapewniają modemy LTE działające w sieci Plus. Z usługi będą mogły skorzystać zarówno osoby, które przyjdą skorzystać z usług Poczty Polskiej, ale również inne osoby znajdujące się w zasięgu Hot Spota. Jeśli pilotaż spotka się z zainteresowaniem klientów będzie rozszerzany na wszystkie placówki Poczty Polskiej na terenie całego kraju.
„Chcemy udostępnić Internet w technologii LTE szerokiemu gronu odbiorców, nie tylko naszym klientom, ale też klientom konkurencji.” – mówi Michał Kot, odpowiadający za realizację projektu w Plusie. – „Liczymy też na duże zainteresowanie reklamodawców, którzy otrzymują możliwość wyświetlania reklam targetowanych do wybranych grup klientów, co dzięki możliwości korzystania z darmowego Internetu powinno budować pozytywny wizerunek ich marki.”
Pilotaż potrwa do końca października bieżącego roku, choć jest możliwość jego przedłużenia. Pełna lista placówek objętych programem jest dostępna na stronie: http://www.poczta-polska.pl/15713/
Jeśli wyniki prowadzonego obecnie programu okażą się zadowalające, to od początku przyszłego roku nowe Hot Spoty zaczną pojawiać się w kolejnych placówkach Poczty Polskiej oraz sieciach franczyzowych na terenie całego kraju.
źródło: Plus
Plus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa
W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcejPlus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa
Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcejPlus Plus: Gigabajty od Spider-Mana
Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcejPlus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki
Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcejPlus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcejPlus Plus: Piąte doładowanie GRATIS wciąż trwa
W Plusie dostępna jest promocja „5te doładowanie GRATIS”, w której wystarczy czterokrotnie doładować konto usługi na kartę w sieci Plus, by piąte zasilenie otrzymać za darmo. czytaj więcejPlus 2x więcej GB, czyli kolejne HAPPY DAYS w e-sklepie Plusa
Kolejna promocja dla klientów e-sklepu Plusa, w której można mieć dwa razy większy podstawowy pakiet internetowy, czyli 100 GB za 49,99 zł w ofercie na 24 miesiące z routerem domowym Huawei B315s LTE lub tabletem Huawei MediaPad T3 8` na raty. czytaj więcejPlus Plus: Gigabajty od Spider-Mana
Plus to jedyna sieć, którą wybrał kultowy Człowiek-Pająk! Teraz Spider-Man wspiera promocję, w której można mieć ekstra nawet 15 GB! Od dziś jest ona dostępna dla klientów ofert na kartę oraz mix, a mogą z niej skorzystać zarówno dotychczasowi, jak i nowi użytkownicy. czytaj więcejPlus Plus: Sprawdź własność sprzętu kupowanego z drugiej ręki
Plus uruchomił na swojej stronie internetowej specjalny formularz pozwalający na sprawdzenie czy sprzedane na raty urządzenie telekomunikacyjne stanowi nadal własność operatora. czytaj więcejPlus Plus: JA+ Centralka Firmy - nowa usługa dla małych firm
Mała firma może działać jak duża, dzięki nowej usłudze dla klientów Plusa z rynku SOHO - Centralka Firmy. Umożliwia ona zaawansowane zarządzanie połączeniami telefonicznymi przychodzącymi na numer główny firmy. Usługa zaprojektowana została przede wszystkim dla osób prowadzących działalność gospodarczą lub dla małych firm, ale jej funkcje mogą się sprawdzać także na użytek prywatny. Centralka Firmy działa na numerze komórkowym w sieci Plus. czytaj więcejNews Gdzie kupić używanego iPhone'a w dobrym stanie?
Zakup używanego iPhone'a może być dla wielu osób doskonałą opcją. Dzięki temu możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy, jednocześnie ciesząc się zaawansowanym urządzeniem. Jednak istotne jest, aby kupić go w odpowiednim miejscu, by uniknąć problemów. W poniższym artykule omówimy, gdzie w Polsce można nabyć używanego iPhone'a w dobrym stanie. czytaj więcejNews Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej