Telefonia Dialog jako pierwszy operator alternatywny udostępniła usługi świadczone na numeracji o podwyższonej opłacie DIALOG 0708 oraz DIALOG 0300 dla klientów sieci komórkowej Orange.
Usługi DIALOG 0300 zostały udostępnione klientom Orange w czerwcu, z serwisów uruchomionych w ramach DIALOG 0708 mogą oni dzwonić już od marca br.
„Docelowo chcemy zawrzeć umowy z wszystkimi operatorami sieci komórkowych obecnymi na polskim rynku, tak by umożliwić ich abonentom korzystanie z wszechstronnych usług świadczonych w ramach serwisów tematycznych” – mówi Marcin Olewnik, wiceprezes zarządu Telefonii Dialog. „Trwają zaawansowane prace i jestem przekonany, że stanie się to w najbliższym czasie” – dodaje.
To doskonała wiadomość zarówno dla posiadaczy telefonów komórkowych (na razie w sieci Orange, niebawem również pozostałych marek), jak i dla dostawców tych usług – czyli organizatorów profesjonalnych serwisów informacyjnych, doradczych i rozrywkowych.
Do tej pory z tych serwisów mogli korzystać tylko abonenci telefonów stacjonarnych. Dla połączeń z sieci komórkowych dostawcy musieli utrzymywać oraz - co było nawet bardziej uciążliwe - promować osobny numer telefoniczny. Takie kampanie były bardziej kosztowne, wiązały się też często z utrudnioną, niejednoznaczną komunikacją promującą równocześnie klika numerów dla jednego serwisu.
Teraz ten problem jest już częściowo rozwiązany. Dostawcy serwisów korzystający z linii DIALOG 0708 i 0300 zyskali dostęp do grona ponad 10 milionów klientów sieci Orange. Wkrótce poszerzy się on o bazy abonentów kolejnych sieci komórkowych.
źródło: Dialog