Jak informuje Telefonia Dialog, powódź, z którą walczą mieszkańcy południowej Polski, nie wpływa na razie na pracę i stan techniczny sieci DIALOGu. Pracownicy spółki na bieżąco śledzą sytuację, by w porę zapobiec wszelkim zagrożeniom.
Od kilku dni stan wody w Odrze i Wiśle oraz ich dorzeczach gwałtownie podnosi się powodując liczne poważne powodzie, zalania i podtopienia. Pracownicy Departamentu Zarządzania Siecią Telefonii DIALOG na bieżąco śledzą sytuację swojej sieci na zagrożonych terenach.
- Mamy świadomość, jak ważna w takich sytuacjach jest sprawna komunikacja i przekaz informacji – mówi Arkadiusz Miszuk, prezes zarządu Telefonii DIALOG. – Dlatego robimy wszystko, by zapewnić bezawaryjne działanie naszych usług telefonicznych i internetowych w tych trudnych chwilach - dodaje.
- Jak do tej pory nie mieliśmy żadnych sygnałów, aby wylewające rzeki uszkodziły naszą infrastrukturę. Nie notujemy żadnych awarii, usługi telefoniczne, internetowe i telewizyjne świadczone są bez przerw i jakichkolwiek problemów – mówi Krzysztof Dziedzic, Pełnomocnik Zarządu ds. Techniki. – Jesteśmy jednak przygotowani na różne scenariusze. Jeśli będzie taka konieczność, będziemy robili wszystko co tylko możliwe, by chronić infrastrukturę i jak najszybciej usuwać ewentualne zniszczenia – dodaje.
Obecnie największe zagrożenie dotyczy sieci w Bielsku-Białej, Cieszynie, Żywcu i okolicach. Monitorowana jest także sytuacja na Dolnym Śląsku – m.in. w rejonie Wrocławia, Jeleniej Góry, Wałbrzycha, Kłodzka i Legnicy.
źródło: Dialog