16 lutego br. rozpoczyna się kampania promocyjna biznesowej oferty DIALOGu. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki i wizerunku operatora jako dostawcy oszczędnych, zintegrowanych oraz mobilnych usług dla firm.
i-Firma, i-Centralka oraz i-Konferencja – to trzy nowe usługi z pakietu IP dla biznesu oferowane przez DIALOG w oparciu o wdrożoną, najnowocześniejszą platformę usługową SoftSwitch klasy 5.0. Nowe propozycje DIALOGu pozwalają firmom ograniczyć nakłady na sprzęt IT, ponieważ działają „wirtualnie” na sprzęcie operatora (klient konfiguruje je on-line poprzez dedykowany portal www) i są one w pełni skalowalne.
– Proponujemy oszczędne, efektywne rozwiązania do innowacyjnej i funkcjonalnej komunikacji w firmie oraz infolinie służące nowoczesnej obsłudze klientów – mówi Robert Banasiak, wiceprezes Zarządu Telefonii DIALOG S.A. – Większa wydajność i jakość pracy oraz prosta administracja – to dodatkowe ważne wyróżniki naszej oferty dla biznesu – dodaje.
Tegoroczną odsłonę kampanii DIALOGu dla biznesu wyróżnia nowa, oryginalna kreacja „Tajemnice sukcesu”. – To, co tajemnicze od lat przyciąga uwagę ludzi. Podobnie jest z sukcesem. Choć nie możemy wskazać jednego rozwiązania, jak go osiągnąć w biznesie, to potrafimy wyposażyć naszych klientów w skrojone na ich miarę narzędzia sprzyjające rozwojowi firm – mówi Robert Banasiak.
Kampania reklamowa DIALOGu potrwa do końca maja. Reklamy będą publikowane w prasie ogólnopolskiej (m.in.: Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Puls Biznesu, Parkiet, Gazeta Finansowa, Computerworld), a także w internecie w formie emisji osłonowych i mailingu z przekierowaniem do dedykowanej strony www. W nowej kreacji przygotowano także materiały BTL – folder i inserty produktowe.
źródło: Dialog