Archiwalne

DIALOG rozszerza sieć sprzedaży

04.08.2010


Z początkiem sierpnia wystartowało dziewięć nowych punktów DIALOGu, tzw. „wysp sprzedażowych”, zlokalizowanych w różnych regionach Polski. Dzięki nim jeszcze szybciej i wygodniej będzie można zakupić usługi operatora.

DIALOG dynamicznie wkracza do dużych centrów handlowych. W dwóch punktach we Wrocławiu i po jednym w Bielsku-Białej, Elblągu, Legnicy, Łodzi, Świdnicy, Zgorzelcu oraz Zielonej Górze już można zawierać umowy na świadczenie całego wachlarza produktów operatora: usług internetowych, telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz telewizji cyfrowej wraz z VoD. Abonenci mogą liczyć tu także na obsługę posprzedażową, np. zwiększenie prędkości internetu, dokupienie usługi czy wydanie duplikatu karty SIM. W każdym z punktów można też skorzystać z telefonu szybkiego kontaktu z TeleCentrum DIALOGu i samodzielnie załatwić część formalności.

– Uruchomienie nowoczesnych punktów sprzedaży w centrach handlowych zdecydowanie zwiększy dostępność naszej oferty i usprawni obsługę klienta – mówi Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów dbamy o to, by produkty DIALOGu były „pod ręką”, czyli dostępne w miejscach, w których bardzo często i systematycznie bywamy – dodaje.

Klienci mogą skorzystać z oferty operatora niejako przy okazji, oszczędzając w ten sposób czas i energię. Punkty sprzedaży będą czynne codziennie, w godzinach pracy centrów handlowych.

Tym, co wyróżnia punkty DIALOGu jest futurystyczna i unikalna forma. Oryginalny kształt „wysp sprzedażowych” operatora został bowiem zainspirowany bumerangiem – elementem logotypu. Także kolorystyka, czyli pomarańcz i granat, nawiązuje do firmowych barw DIALOGu. Stalowe wykończenia wysp podkreślają ich innowacyjny charakter. Ciekawa aranżacja punktów stanowi funkcjonalną formę dekoracyjną i jest wizytówką zaawansowanej technologicznie spółki telekomunikacyjnej.

Nowe punkty DIALOGu:

Bielsko-Biała, CHR Gemini Park, ul. Leszczyńskiej 20
Elbląg, CH Ogrody, ul. płk. Dąbka 152
Legnica, Real, ul. Fabryczna 3
Łódź, Pasaż Łódzki, al. Jana Pawła II 30
Świdnica, Tesco, ul. Strzegomska 2
Wrocław, CH Magnolia, ul. Legnicka 58
Wrocław/Bielany Wrocławskie, Park Handlowy Bielany, CH Auchan, ul. Francuska 6
Zgorzelec, Carrefour Galeria Słowiańska, ul. Jeleniogórska 42
Zielona Góra, CH Carrefour Dąbrówka, ul. Dąbrówki 5

źródło: Dialog

News ESP32 w zastosowaniach IoT - zbieranie i przesyłanie danych

Internet of Things (IoT) to koncepcja polegająca na łączeniu urządzeń z siecią, aby mogły wymieniać dane. ESP32 idealnie nadaje się do tego dzięki wbudowanemu Wi-Fi i Bluetooth, umożliwiając bezprzewodową komunikację i podłączenie różnych czujników. Kluczowym elementem w projektach IoT jest stabilne połączenie sieciowe. Wybór między protokołami MQTT i HTTP zależy od potrzeb – MQTT jest lekkim protokołem zoptymalizowanym dla IoT, natomiast HTTP jest bardziej elastyczne i popularne, co ułatwia integrację z innymi usługami. czytaj więcej

News 6 powodów, dla których warto kupić używanego smartfona!

Nowoczesny smartfon nie musi kosztować fortuny. Coraz więcej osób rezygnuje z zakupu nowego modelu prosto z półki sklepowej i decyduje się na telefony używane. Dlaczego? Bo to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale też praktyczne i ekologiczne. Zastanawiasz się, czy warto iść tą drogą? Sprawdź 6 powodów, dla których smartfony używane to świetna opcja – także dla Ciebie. czytaj więcej

Wiadomości firmowe Mariusz Rzepka nowym Dyrektorem d/s Rozwoju Biznesu w Grupie Bakotech

Rynek zarządzanych usług IT świadczonych przez wyspecjalizowanych partnerów MSP (ang. Managed Service Provider) cieszy się w Polsce i regionie rosnącą popularnością. Aby lepiej dostosować swoją strategię biznesową do sytuacji rynkowej, do CEEcloud Services Distribution, spółki celowej w Grupie Bakotech specjalizującej się w dystrybucji usług MSP, dołączył od 1 lipca 2023 roku Mariusz Rzepka, który objął stanowisko Dyrektora d/s Rozwoju Biznesu. czytaj więcej

News Sprzedaż w czasach zarazy

Jak sprzedawać produkty i usługi B2B w czasie epidemii, gdy spotkania z przedstawicielami handlowymi są ograniczone do minimum? Podczas spotkań online lub rozmów telefonicznych, oczywiście. Jak zatem maksymalnie ułatwić pracę handlowcom, jakie narzędzia zapewnić, aby mogli pracować jak najbardziej efektywnie? Oferta Grandstream – globalnego dostawcy rozwiązań telekomunikacyjnych VoIP, to propozycja zdecydowanie warta rozważenia. czytaj więcej