Archiwalne

DIALOG z e-wro

22.02.2007

Dziś Telefonia Dialog podpisała z Fortum Wrocław S.A. umowę kupna zorganizowanej części przedsiębiorstwa pod nazwą Miejskie Sieci Informatyczne e-wro. Proces integracji tej sieci z siecią Dialog potrwa około dwóch miesięcy – od 1 kwietnia klienci e-wro, którzy wyrażą na to zgodę, staną się formalnie klientami Dialogu.

Na powitanie klienci e-wro, którzy będą chcieli być obsługiwani przez Dialog, otrzymają od nowego operatora specjalny prezent powitalny - 25-procentowy rabat na opłacie abonamentowej przez okres 3 miesięcy, począwszy od pierwszego miesiąca formalnego świadczenia usług przez Dialog, czyli od kwietnia. Podstawowe techniczne warunki świadczenia usług oraz ceny nie ulegną zmianie w stosunku do umowy zawartej z Fortum Wrocław S.A.

Przejęcie sieci e-wro wymagać będzie przeprowadzenia szeregu prac organizacyjnych (integracja infrastruktury, pakietów usługowych, systemów rozliczeniowych i obsługi klienta), jednak zakładamy, że żadna z nich nie powinna wpłynąć na jakość świadczonych usług.

„Jesteśmy przekonani, że procedury związane z cesją umów nie będą dla klientów e-wro uciążliwe – ograniczyliśmy je do niezbędnego minimum, wszystko będzie można załatwić praktycznie nie wychodząc z domu. W zamian zaoferujemy nowym abonentom kompleksowy pakiet usług telekomunikacyjnych – od tradycyjnej telefonii stacjonarnej, przez szybki Internet, telefonię internetową po e-commerce, wkrótce również multimedia, telewizję interaktywną i video na żądanie, a w przyszłości telefonię komórkową” – mówi Sławomir Szych, prezes zarządu Telefonii Dialog, od dziś nowego właściciela sieci e-wro. „Dialog w niezależnych badaniach i rankingach od lat osiąga najwyższe wskaźniki satysfakcji wśród swoich klientów – wierzę, że wkrótce potwierdzą to również klienci e-wro” – dodaje prezes Szych.

Wkrótce każdy abonent e-wro otrzyma list powitalny zawierający również pełną instrukcję postępowania i wszystkie potrzebne informacje. W trzech wrocławskich biurach obsługi e-wro od 26 lutego dyżurować będą pracownicy Dialogu. Do dyspozycji będą również konsultanci w placówce Dialogu (Rynek 35) oraz w Telecentrum (0801 700 700).

Aby skutecznie dokonać cesji umowy o świadczenie usług dostępu do Internetu na Telefonię Dialog, wystarczy podpisać załączone do listu oświadczenie i przekazać je do Dialogu do dnia 25 marca 2007 roku (osobiście do dowolnego biura e-wro lub Dialogu lub listownie wykorzystując do tego celu dodaną i opłaconą kopertę zwrotną). Nieprzekazanie tego oświadczenia w powyższym terminie spowoduje, że Dialog nie będzie mógł przejąć obsługi tych klientów, a Fortum Wrocław SA z braku technicznych możliwości świadczenia usług internetowych będzie zmuszone do rozwiązania dotychczasowej umowy zawartej z abonentem. Ostateczne odłączenie „spóźnialskich i zapominalskich” odbędzie się oczywiście po dodatkowej akcji informacyjnej ze strony Dialogu.

Nowy właściciel e-wro – Telefonia Dialog - od 10 lat działa na rynku teleinformatycznym, posiada więc odpowiedni potencjał i doświadczenie branżowe i jest w stanie zapewnić dynamiczny rozwój przejętej infrastruktury w oparciu o sprawdzone światowe wzorce sieci metropolitalnych (METRO).

„Na świecie współpraca operatorów telekomunikacyjnych z firmami sektora użyteczności publicznej funkcjonuje z sukcesem – to swoiste „wszystko w jednym”. Korzyści odczuwają zarówno współpracujący providerzy (wspólne planowanie inwestycji, oszczędności przy budowie sieci), jak i odbiorcy usług (komfort, jedno „gniazdko” w domu, wysokie przepływności, brak limitów, konkurencyjne ceny)” – podkreśla prezes Szych. „Zawarta dzisiaj transakcja otwiera perspektywę wielkiej sieci metropolitalnej oplatającej całe miasto, a nawet region” – podsumowuje prezes Szych.

Zakup sieci e-wro jest kolejnym krokiem w realizacji zakładanej wizji budowy wartości Telefonii Dialog w oparciu zarówno o organiczny rozwój własnej sieci, rozwój usług w oparciu o siec TP (sprzedaż abonentom TP abonamentu i usług głosowych oraz usług internetowych), jak i fuzje i przejęcia w szeroko rozumianym obszarze teleinformatycznym.

Zakup sieci e-wro to już trzecie przedsięwzięcie zrealizowane przez Dialog. Poprzednie to Tele Video Media i sklep internetowy Vivid.pl funkcjonujące jako spółki córki w grupie kapitałowej TD S.A.

„Już dziś mogę powiedzieć że nie ostatnie w tym roku” – mówi prezes zarządu Sławomir Szych.

źródło: Dialog

News iPhone nie reaguje na dotyk? Sprawdź, jak rozwiązać problem

Ekran dotykowy to jeden z najważniejszych elementów każdego telefonu, w tym oczywiście iPhone’a. To właśnie ekran umożliwia sprawne korzystanie z urządzenia, nawigację po systemie oraz obsługę aplikacji. Niestety, zdarza się, że ekran przestaje reagować na dotyk. Przyczyny tego problemu mogą być różne – od drobnych błędów systemowych po poważniejsze uszkodzenia sprzętowe. Jak rozwiązać problem w sytuacji, gdy iPhone nie reaguje na dotyk? Co zrobić? Sprawdź koniecznie nasze wskazówki. czytaj więcej

News Jak naładować telefon szybciej?

W dzisiejszym dynamicznym świecie smartfony stały się dla nas nieodłącznym towarzyszem. Czy to do komunikowania się z bliskimi, organizacji naszego dnia, czy też pracy zawodowej – telefonu używamy przez większość dnia. Niestety, im więcej korzystamy z urządzenia, tym szybciej zużywa się jego bateria. Nic więc dziwnego, że mamy potrzebę ładowania telefonów co najmniej raz dziennie. Ale co, jeśli się spieszymy, a bateria znów jest na wyczerpaniu? Poniżej znajdziesz kilka sprawdzonych sposobów, które pomogą Ci naładować telefon szybciej. czytaj więcej

News Czym jest audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT?

Audyt infrastruktury i bezpieczeństwa IT to kluczowy proces, który pozwala przedsiębiorstwom na zidentyfikowanie i ocenę stanu swoich systemów informatycznych oraz zabezpieczeń. W obliczu rosnących zagrożeń związanych z bezpieczeństwem danych, przeprowadzenie audytu staje się nie tylko zalecane, ale wręcz niezbędne. Dzięki audytowi IT organizacje mogą poprawić wydajność infrastruktury IT oraz zwiększyć poziom bezpieczeństwa informacji i danych osobowych. W niniejszym artykule przyjrzymy się temu, czym jest audyt infrastruktury IT oraz audyt bezpieczeństwa IT, a także jakie korzyści przynosi ich przeprowadzenie. czytaj więcej

News Zarządzanie produkcją w czasie rzeczywistym - jak program produkcyjny wspiera elastyczność w odpowiedzi na zmienne zapotrzebowanie?

Coraz więcej małych i średnich przedsiębiorstw bazuje na modelu zarządzania produkcją w czasie rzeczywistym. To pozwala firmie być bardziej elastyczną i lepiej reagować na zmiany w zapotrzebowaniu, awarie maszyn czy inne nieprzewidziane zdarzenia w sposób znacznie bardziej efektywny niż w przypadku tradycyjnych metod planowania. Jak program do zarządzania produkcją wspiera takie podejście przedsiębiorstwa? czytaj więcej

News Niebawem na polskim rynku zadebiutuje RCS – zupełnie nowe wcielenie SMS-a

Od kilku lat systematycznie spada liczba wysyłanych przez Polaków wiadomości SMS. W 2018 Polacy wysłali łącznie 46,5 mld SMS-ów, to o 3 miliardy mniej niż rok wcześniej. Wiadomość tekstowa ma już jednak swojego technologicznego następcę bardziej dostosowanego do potrzeb współczesnego użytkownika – to RCS, czyli Rich Communication Services, który rozszerza funkcjonalność tradycyjnego SMS-a o szereg funkcji multimedialnych. Format z powodzeniem działa już w 55 krajach i wielkimi krokami zbliża się do Polski. Już 4 marca w Warszawie odbędzie się specjalny warsztat dla firm organizowany przez Infobip, podczas którego będzie można poznać wszystkie funkcjonalności RCS i sprawdzić jego zastosowanie w praktyce. czytaj więcej