Jutro startuje pierwsza z pięciu miesięcznych filmowych promocji wypożyczalni na życzenie (VoD) dostępnej w telewizji cyfrowej DIALOGmedia. Do końca 2009 roku co miesiąc promowane będą pozycje z określonych kategorii filmowych. Pierwsze w cyklu - sierpniowe „Upalne! Lato…” - obejmuje tytuły dla dorosłych.
Usługa Wypożyczalni na życzenie (VoD) jest niezwykle wygodnym i nowatorskim rozwiązaniem w zakresie domowej rozrywki. Klient ma dostęp do filmów i programów (oferta DIALOGu obejmuje dziś ok. 600 propozycji) przez całą dobę bez wychodzenia z domu – wyboru i zamówienia dokonuje się wprost z ekranu telewizora używając jednego przycisku na pilocie. Przed zakupem można przeczytać opis lub obejrzeć bezpłatny zwiastun. Wybrana pozycja jest dostępna natychmiast przez 24 h - w tym okresie można ją obejrzeć wielokrotnie. Gdy minie czas wypożyczenia, film automatycznie przestaje być dostępny, nie ma więc problemu z dodatkowymi opłatami za opóźnienia w zwrocie.
VoD zapewnia klientowi komfort w każdym obszarze: wygoda zamówienia, natychmiastowa dostępność, atrakcyjne ceny, bezpieczeństwo i dyskrecja.
Pierwsza z filmowych promocji - „Upalne! Lato z DIALOGmedia” w sierpniu – obejmuje wybrane erotyczne tytuły dla dorosłych (obecnie w całej bibliotece znajduje się kilkadziesiąt takich pozycji). Ta kategoria filmów cieszy się wśród klientów wyjątkowym zainteresowaniem. Aby ograniczyć dzieciom dostęp do wypożyczonych tytułów można zastosować opcję „Kontrola Rodzicielska”.
Kolejne propozycje to:
- we wrześniu - "Czy grozi nam inwazja?" - z początkiem roku szkolnego promocja tytułów popularnonaukowych, dokumentów i filmów edukacyjnych,
- w październiku - "Ale w koło jest wesoło" – po wakacjach, na pocieszenie, promocja komedii,
- w listopadzie - "Strasznie tanie oglądanie" – na długie jesienne wieczory sensacja, horrory i thrillery,
- w grudniu - "Chodź opowiem Ci bajkę" – kino familijne i bajki specjalnie na Święta.
źródło: Dialog
News Przewaga konkurencyjna dzięki logistyce? Kilka słów o systemie WMS
W świecie walki konkurencyjnej, gdzie oferta konkurujących sklepów czy producentów jest bardzo do siebie podobna dużą rolę zaczynają odgrywać szczegóły, takie jak szybkość dostawy, łatwość komunikacji ze sprzedającym, sposób pakowania. Szereg tych drobnych elementów wpływa na tak zwane Customer Experience, czyli doświadczenie kupującego. Pojęcie to opisuje subiektywne odczucie Klienta w procesie zakupu, od pierwszego kontaktu, aż po ostateczne użycie produktu (niekiedy również kwestie związane z obsługą posprzedażową, na przykłada w formie serwisu). Jak wpływać na Customer Experience? Jest to bardzo szerokie zagadnienie, ale jedną z form skutecznego wpływu są inwestycje w obszar logistyki w celu poprawy jej jakości, co koniec końców wpłynie na dostawę właściwego produktu, w najkrótszym możliwym czasie, do właściwego miejsca, w najlepszej możliwej cenie. czytaj więcejNews Usługi Starlink - zasady działania i dostępność
Firma SpaceX, mimo że jest stosunkowo młoda, należy do jednych z najbardziej rozpoznawalnych marek na świecie. Trudno się temu dziwić, to właśnie ona na nowo rozpaliła ludzkie fascynacje kosmosem i wznieciła marzenia o jego podboju. Wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania technologiczne, do niedawna znajdujące się wyłącznie w sferze fantastyki naukowej. Zalicza się do nich system satelitarny Starlink, z którego może korzystać każdy z nas.1. Czym jest Starlink? – Podstawowe informacje.
2. Satelity Starlink – łączność na całym świecie.
3. Usługi Starlink – routery i abonament. czytaj więcej