2TV i HD to nowe funkcjonalności w DIALOGmedia – pakiecie czterech usług: telewizji cyfrowej, wypożyczalni filmów, szerokopasmowego internetu i telefonu stacjonarnego Telefonii DIALOG. Pierwsza z nich umożliwia korzystanie z usługi na dwóch telewizorach jednocześnie i, jak wynika z badań konsumenckich, jest najbardziej oczekiwaną przez klientów nowością.
Badania satysfakcji abonentów wykonane przez firmę MillwardBrown SMG/KRC w październiku 2008 roku wykazały, że aż 77% użytkowników DIALOGmedia jest zadowolonych ze świadczonej usługi telewizyjnej, a ponad 78% klientów poleciłoby cały pakiet swoim znajomym. Wśród zapowiadanych do wdrożenia nowych funkcjonalności największym zainteresowaniem cieszy się 2TV: 66% respondentów wyraziło chęć zakupu tej usługi. Jednocześnie 60% uczestników badania wykazało zainteresowanie posiadaniem kanałów HD.
- To najbardziej oczekiwane przez klientów nowości, dlatego od dziś są istotnym elementem DIALOGmedia – podkreśla Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG.
2TV (zwane także multiroom) umożliwia oglądanie telewizji dostarczanej w ramach pakietu DIALOGmedia na dwóch różnych telewizorach jednocześnie – bez konieczności uiszczania drugiej opłaty abonamentowej za usługi telewizyjne. Jedynym miesięcznym kosztem ponoszonym przez klienta jest opłata tylko 10 zł brutto za dodatkowy dekoder. Na polskim rynku Telefonia DIALOG jest drugim operatorem, który wprowadził do swojej oferty telewizji cyfrowej opcję 2TV w konkurencyjnej cenie.
HD to kolejna nowość w DIALOGmedia: klienci mogą zamówić jeden z czterech kanałów HD: National Geographic HD, Discovery Chanel HD, Polsat Sport HD I TVP HD, domawiając je pojedynczo do posiadanych pakietów programowych - wystarczy telefon do Telecentrum (0801 700 702). Cena za pojedynczy kanał wynosi już od 5 zł brutto miesięcznie w zależności od posiadanego przez klienta profilu. Docelowo w ramach DIALOGmedia planowane jest wprowadzenie osobnego pakietu HD.
- Jesteśmy przekonani, że nowe funkcjonalności spotkają się z dużym zainteresowaniem klientów i jeszcze bardziej zdynamizują sprzedaż pakietu DIALOGmedia – mówi Robert Banasiak, wiceprezes zarządu Telefonii DIALOG. – Jednocześnie są znakomitą zapowiedzią czerwcowej, rewolucyjnej na polskim rynku usług multimedialnych, promocji DIALOGu – dodaje wiceprezes Banasiak.
Po I kwartale 2009 roku liczba użytkowników DIALOGmedia wzrosła do poziomu 5,3 tys. Obecnie tygodniowo podpisywanych jest po kilkaset umów.
źródło: Dialog