18 stycznia 2007, na konferencji w Warszawie, zostały zaprezentowane szczegóły promocji walentynkowej „Darmowe wyznania - Dlaczego nie!” przygotowanej dla użytkowników Simplusa we współpracy z producentem filmu o tym samym tytule.
Od 16 stycznia do 22 marca br. każdy użytkownik Simplusa może bezpłatnie prowadzić długie rozmowy i wysyłać pełne ciepłych słów SMS-y – czyli składać „Darmowe wyznania” jednej osobie korzystającej z sieci Plus.
Aby wykonywać bezpłatne połączenia i wysyłać darmowe SMS-y, wystarczy wprowadzić wybrany numer i zasilić konto. Okres, w jakim można korzystać z darmowego numeru, zależy od wartości zasilenia dokonanego przez użytkownika. Najdłuższy wynosi 30 dni, najkrótszy – 3 dni. Dodatkowym elementem oferty jest zestaw startowy „Dla dwojga” oraz telefon Nokia 1600 w specjalnym opakowaniu nawiązującym do nowej komedii romantycznej Ryszarda Zatorskiego, reżysera wcześniejszych hitów filmowych: „Nigdy w życiu” i „Tylko mnie kochaj”.
Walentynkowej ofercie Simplusa towarzyszy unikatowa kampania komunikacyjna, oparta na współpracy z producentem filmu „Dlaczego nie!”. Zsynchronizowana w czasie z jego premierą obejmuje – pierwszy na polskim rynku – spot reklamowy z udziałem aktorów odtwarzających główne role w filmie wchodzącym właśnie na ekrany i zapowiadającym się na hit kinowy. Odniesienia do filmu widoczne będą także w innych materiałach informacyjnych, takich jak ulotki i plakaty.
Współpraca z producentem filmu „Dlaczego nie!” pozwoli również na udostępnienie od 19 stycznia br. wszystkim klientom sieci Plus, wielbicielom talentu i urody Anny Cieślak oraz Macieja Zakościelnego, atrakcyjnych treści multimedialnych w postaci pakietów tapet i dzwonków z motywami z filmu. Zestawy będą dostępne na stronach WAP (zakładka Polecamy) i www.plusgsm.pl/dlaczegonie/. Dla osób, które w łatwy sposób będą chciały skorzystać z tej oferty, Plus przygotował specjalne rozwiązanie. Wystarczy wysłać SMS-a o treści „DN” na numer 6565 (opłata za SMS-a zgodna z planem taryfowym klienta), a w zamian operator odeśle specjalny komunikat automatycznie przenoszący do właściwej strony WAP.
Plus przygotował także promocyjny pakiet dwóch tapet z głównymi aktorami oraz dzwonek z promującą film piosenką Kasi Kowalskiej. Klienci sieci Plus mogą otrzymać pakiet w promocyjnej cenie 6 zł netto, wysyłając SMS-a na numer 7605 o treści „DN” („DNT”dla telefonów obsługujących dzwonki true tone).
Ponadto Plus jako pierwszy operator w Polsce wprowadza dla swoich klientów unikalne treści multimedialne związane z polską produkcją filmową. Klienci sieci będą mogli obejrzeć w swoich telefonach cykl „Za kulisami”, a także 12-odcinkowy serial „Dlaczego nie!”, w którym można będzie obejrzeć sceny niewykorzystane w filmie. Co tydzień udostępniany będzie kolejny 3-minutowy odcinek, do ściągnięcia ze stron WAP (zakładka Polecamy), stron WWW pod adresem www.plusgsm.pl/dlaczegonie lub poprzez wysłanie wiadomości SMS pod numer 6565 o treści „DN”, która przeniesie abonenta do odpowiedniej strony WAP.
Kampania medialna tegorocznej oferty walentynkowej Simplusa, ściśle powiązana z nowym tytułem polskiej kinematografii, jest przykładem rzadkiej na polskim rynku synergii marketingowej, obejmującej m.in. połączenie akcji promocyjnych oraz wzajemne wsparcie sprzedażowe dwóch projektów z różnych branż. Na podstawie pomysłu nawiązującego do filmu Polkomtel S.A. stworzył produkt i odpowiedni mechanizm jego promocji. Integracja strategiczna tych elementów pozwala zaoferować wyjątkowy kontent, dzięki któremu klient – bawiąc się - w większym stopniu wykorzysta możliwości swojego telefonu.
Źródło: Plus
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej
News Smsy premium - postępowanie UOKiK przeciwko Polkomtelowi
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie przeciwko Polkomtelowi na usługę m.in. Czat Towarzyski świadczoną z wykorzystaniem numerów 7218 i 60228. Konsumenci, którzy złożyli reklamację są odsyłani do „zewnętrznych podmiotów”. Urząd "przygląda" się praktykom pozostałych operatorów.czytaj więcej