UPC nagradza za lojalność w V edycji konkursu dla Klientów korzystających z 3 usług od 3 lat.
To kolejna, wyjątkowa edycja akcji lojalnościowej „3x3” zorganizowana przez UPC Polska. Tym razem operator zaprasza jubilatów do konkursu, w którym główną nagrodą jest wycieczka dla 4 osób do Hollywood ufundowana przez Universal Channel oraz 13th STREET Universal. Dodatkowo laureaci wygrać mogą ponad 200 innych nagród, wśród nich m.in. telewizor, laptop, kamerę, weekend w SPA oraz wiele atrakcyjnych niespodzianek zapewniających fascynującą rozrywkę. Konkurs “3x3” skierowany jest do Klientów, którzy nieprzerwanie od 3 lat korzystają z potrójnej usługi UPC: telewizji, internetu i telefonu.
W podziękowaniu za lojalność, UPC Polska już po raz piąty zorganizowało konkurs dla tych Klientów, którzy od trzech lat korzystają z potrójnej usługi UPC. Wszystkie nagrody zostały ufundowane przez nadawców kanałów filmowych dostępnych w podstawowej ofercie Telewizji Cyfrowej UPC.
Nagroda główna w obecnym konkursie jubileuszowym jest niezwykła. Zwycięzca wyjedzie wraz z rodziną lub przyjaciółmi na tydzień do samego centrum świata filmowego – Hollywood. Kluczowym punktem programu wycieczki jest zwiedzanie Universal Studios, co będzie wspaniałą okazją do spotkania największych gwiazd filmowych.
Wśród nagród specjalnych znajdują się m.in. 46-calowy telewizor Full HD SONY od kanałów AXN, AXN Crime i AXN Sci-Fi, 2 zaproszenia dla dwóch osób na weekend w SPA ufundowane przez FOX Life, MacBook od Comedy Central, kamera SONY od ale kino!, przenośne DVD i maszynki do popcornu ufundowane przez FilmBox, ramki LCD na zdjęcia od Zone Romantica, okulary słoneczne Bolle ufundowane przez Sundance Channel HD, odtwarzacze MP4 RAVO ufundowane przez TV1000 i zestawy płyt DVD z kolekcji Kino Polska. Ponadto, uczestnicy konkursu mogą wygrać szereg ciekawych nagród od kanałów ale kino!, FilmBox, Zone Europa, Comedy Central i TCM.
Każdy jubileuszowy Klient otrzyma od UPC list z zaproszeniem do wielkiego konkursu. Do koperty dołączone będą także drobne upominki – notes magnetyczny na lodówkę oraz wieloletni kalendarz urodzinowy.
Reguły rozpoczynającej się właśnie zabawy są niezwykle proste: każdy jubileuszowy abonent, który wejdzie na stronę www.upc.pl/konkursy/3x3 i odpowie na 3 pytania ma szansę wygrać jedną z tych wielu wyjątkowych nagród. Konkurs trwać będzie do 30 listopada b.r.
źródło: UPC
UPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej
UPC KSW39: Colloseum w UPC Polska w systemie pay-per-view
Już 27 maja 2017 na Stadionie Narodowym w Warszawie zobaczyć będzie można całą plejadę gwiazd Mieszanych Sztuk Walki. W walce wieczoru odbędzie się pojedynek Mameda Khalidova z mistrzem KSW w kategorii półśredniej, niepokonanym od ponad czterech Borysem Mańkowskim. Tę spektakularną galę MMA będzie można zobaczyć w UPC w systemie pay-per-view. czytaj więcejUPC UPC: Rusza kampania telewizyjna Replay TV
UPC Polska ruszyło dziś z telewizyjną kampanią reklamową, promującą innowacyjną usługę Replay TV. Kampania potrwa do 18 czerwca. Wprowadzenie Replay TV wspierane jest także reklamą w radiu, online oraz działaniami BTL. czytaj więcejUPC Wyniki UPC Polska za I kwartał 2017 roku
W I kwartale 2017 r. UPC Polska, lider rynku cyfrowej telewizji kablowej, szerokopasmowego internetu i telefonii, zwiększało zasięg superszybkiego internetu i rozwijało ofertę, dostarczając klientom nowe produkty i usługi, takie jak innowacyjny Replay TV. Pierwszy kwartał 2017 roku UPC Polska zamknęło liczbą 1 430 500 klientów, korzystających z 2 955 600 usług (RGU*). czytaj więcejUPC UPC, Mastercard i Blue Media promują płatności automatyczne
Od końca marca trwa wspólna kampania firm UPC Polska, Mastercard oraz Blue Media, właściciela serwisu bm.pl. Klienci uczestniczący w promocji mogą zyskać do 30 zł zwrotu za e-płatności automatyczne dokonane kartą Mastercard za rachunki UPC Polska. czytaj więcejUPC Rusza I edycja programu Digital Imagination Challenge organizowanego przez UPC Polska
UPC i Liberty Global, zapraszają do programu na najlepsze innowacje wykorzystujące siłę technologii, aby sprostać wyzwaniom społeczeństwa• Program Digital Imagination ma na celu wypracowanie cyfrowych rozwiązań dla kluczowych wyzwań społecznych w Polsce
• Od 13 czerwca, przez trzy miesiące, będzie można przystąpić do programu i zgłosić swój autorski projekt
• Zwycięzcy Digital Imagination Challenge otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 70 000 zł, mentoring oraz promocję czytaj więcej
UPC Kanały Tenis Premium dostępne w sprzedaży w UPC Polska
Tenis na najwyższym światowym poziomie, rozgrywany w ramach czterech najbardziej prestiżowych turniejów, jest dostępny dla klientów UPC Polska w ramach specjalnego pakietu. czytaj więcejUPC UPC: „Przyszłość telewizji: czynniki zmian” - czy jesteśmy gotowi na nowe trendy?
Premiera raportu na temat trendów na rynku telewizyjnym, zrealizowanego przez infuture hatalska foresight institute w partnerstwie z UPC Polska• Telewizję ogląda blisko 92 proc. Polaków, a 65 proc. robi to codziennie, spędzając średnio ponad 4 godziny na dobę przed szklanym ekranem.
• Szybki rozwój technologii wprowadza interakcję pomiędzy użytkownikami a nadawcami treści
• Użytkownicy coraz częściej oglądają treści na urządzeniach mobilnych i korzystają z serwisów OTT i VOD
• Operatorzy wprowadzają usługi umożliwiające oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i czasie, np. Replay TV i Horizon GO od UPC Polska czytaj więcej