Archiwalne

Dołącz bliskich do JUMP! – T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii

05.09.2014

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

8 września stratuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dedykowanej taryfom JUMP!. Spoty podkreślają kluczowe benefity oferty, którymi są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz dodatkowe, specjalne zniżki przysługujące za dołączenie bliskich do taryf JUMP!#

Już w najbliższy poniedziałek, 8-go września, startuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile, promująca nowoczesne taryfy JUMP!. Przygotowane zostały dwa nowe spoty, z których każdy podkreśla inną dodatkową korzyść dla klienta, który skorzysta z ofert T-Mobile.

Pierwszy, 30 sekundowy film odnosi się do hasła Lepiej mieć JUMP! i promuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MSM-y do wszystkich sieci, a także dostęp do szybkiego Internetu LTE/4G. W spocie zobaczymy grupę osób, które błyskawicznie informują się telefonicznie o niecodziennym wydarzeniu – starcie w maratonie biegowym kontuzjowanego Tomka. Przekaz jest prosty: nawet w najniższej taryfie JUMP!, już od 49,99 zł, możemy bez ograniczeń dzielić się wyjątkowymi chwilami z rodziną i przyjaciółmi.

Dołącz bliskich do JUMP! to hasło przewodnie kolejnej 15-sekundowej kreacji. Tym razem przedstawiony jest unikalny atrybut taryf JUMP!, w ramach którego, przy przyłączaniu do grupy kolejnych osób (znajomych, przyjaciół, rodziny), każda z nich otrzymuje specjalną zniżkę w wysokości 10 złotych do swojego abonamentu. Dzięki temu nielimitowane połączenia i wiadomości dostępne są już nawet od 39,30 zł miesięcznie.

Reżyserię filmów reklamowych powierzono Trevorowi McMahanowi, podwójnemu laureatowi Złotych Lwów czy nagrody Young Director Award, który pracował wcześniej, m.in., dla McDonalds i Google.

Filmy reklamowe kręcone były w różnych lokalizacjach: m.in. szkole baletowej, pociągu PKP IC, czy pod Pałacem Kultury i Nauki. Specjalne ujęcia kręcone były także z helikoptera.

Działania reklamowe, poza telewizją, obejmą szerokie media: prasę, Internet, nośniki wielkoformatowe, media społecznościowe, a także z wykorzystaniem mediów własnych T-Mobile i w punktach sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

źródło: T-Mobile

News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcej

News Wizytówki dla branży IT - zaprojektuj je sam w kreatorze!

Stwórz wyjątkowe wizytówki dla swojej firmy IT w kilka minut! Skorzystaj z intuicyjnego kreatora i zaprojektuj profesjonalne wizytówki, które wyróżnią Twoją markę! czytaj więcej

News Nowoczesne technologie druku etykiet na urządzenia elektroniczne

Nowoczesne technologie druku etykiet znacząco wpływają na branżę elektroniki. Z jednej strony pozwalają na tworzenie precyzyjnych, trwałych i estetycznie dopracowanych oznaczeń, a z drugiej na skrócenie czasu realizacji nawet największych nakładów. Dzięki innowacjom w tej dziedzinie producenci elektroniki mogą lepiej dostosować etykiety do specyficznych wymagań urządzeń elektronicznych. W artykule przedstawiamy kilka z wielu możliwości, jakie dają współczesne technologie druku. czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej