Archiwalne

Dołącz bliskich do JUMP! – T-Mobile rusza z drugą odsłoną kampanii

05.09.2014

Zobacz więcej na T-Mobile.pl.

8 września stratuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile dedykowanej taryfom JUMP!. Spoty podkreślają kluczowe benefity oferty, którymi są nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y do wszystkich oraz dodatkowe, specjalne zniżki przysługujące za dołączenie bliskich do taryf JUMP!#

Już w najbliższy poniedziałek, 8-go września, startuje nowa odsłona kampanii reklamowej T-Mobile, promująca nowoczesne taryfy JUMP!. Przygotowane zostały dwa nowe spoty, z których każdy podkreśla inną dodatkową korzyść dla klienta, który skorzysta z ofert T-Mobile.

Pierwszy, 30 sekundowy film odnosi się do hasła Lepiej mieć JUMP! i promuje nielimitowane rozmowy, SMS-y i MSM-y do wszystkich sieci, a także dostęp do szybkiego Internetu LTE/4G. W spocie zobaczymy grupę osób, które błyskawicznie informują się telefonicznie o niecodziennym wydarzeniu – starcie w maratonie biegowym kontuzjowanego Tomka. Przekaz jest prosty: nawet w najniższej taryfie JUMP!, już od 49,99 zł, możemy bez ograniczeń dzielić się wyjątkowymi chwilami z rodziną i przyjaciółmi.

Dołącz bliskich do JUMP! to hasło przewodnie kolejnej 15-sekundowej kreacji. Tym razem przedstawiony jest unikalny atrybut taryf JUMP!, w ramach którego, przy przyłączaniu do grupy kolejnych osób (znajomych, przyjaciół, rodziny), każda z nich otrzymuje specjalną zniżkę w wysokości 10 złotych do swojego abonamentu. Dzięki temu nielimitowane połączenia i wiadomości dostępne są już nawet od 39,30 zł miesięcznie.

Reżyserię filmów reklamowych powierzono Trevorowi McMahanowi, podwójnemu laureatowi Złotych Lwów czy nagrody Young Director Award, który pracował wcześniej, m.in., dla McDonalds i Google.

Filmy reklamowe kręcone były w różnych lokalizacjach: m.in. szkole baletowej, pociągu PKP IC, czy pod Pałacem Kultury i Nauki. Specjalne ujęcia kręcone były także z helikoptera.

Działania reklamowe, poza telewizją, obejmą szerokie media: prasę, Internet, nośniki wielkoformatowe, media społecznościowe, a także z wykorzystaniem mediów własnych T-Mobile i w punktach sprzedaży.

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja DDB Warszawa, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

źródło: T-Mobile

T-Mobile T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych. czytaj więcej

News T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile oddaje do użytku nowe centrum danych w Krakowie

T‑Mobile Polska oddaje do komercyjnego użytku 400 m2 powierzchni kolokacyjnej w centrum danych w Krakowie. Nowy obiekt powstał w odpowiedzi na rosnące w regionie Małopolski zapotrzebowanie na usługi bezpiecznego przetwarzania danych w chmurze. Otwarte w Krakowie centrum danych zwiększa w sumie do 8 000 m2 powierzchnię kolokacyjną oferowaną przez T Mobile klientom. czytaj więcej

T-Mobile Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile

T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY to najnowsza propozycja Operatora, która dostępna będzie w sprzedaży już od jutra, 13. września br. Superłatwa instalacja, 30-dniowy okres próbny i nielimitowany Internet już od 45 zł miesięcznie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły

Po zakończonej z sukcesem integracji z GTS Polska T‑Mobile Polska rozpoczęła właśnie współpracę z T-Systems Polska. Współpraca ta ma na celu połączenie potencjału obu firm i stworzenia oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Informatycznych pod kierownictwem lokalnym, przeznaczonej dla odbiorców biznesowych. T‑Mobile już dziś posiada szerokie portfolio usług stacjonarnych, mobilnych, centrów danych i usług ICT. Dzięki przejęciu T-Systems oferta T‑Mobile zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania IT, które uzupełnią centrum danych i usługi sieciowe firmy. czytaj więcej

T-Mobile Laptopy i tablety w supercenach w T‑Mobile

Wakacyjne miesiące nieubłaganie dobiegają końca, a z początkiem września – jak co roku – szkolne ławki zapełnią się na nowo. Z tej okazji w T‑Mobile rusza specjalna oferta promocyjna, w ramach której zarówno uczniowie, jak i ich rodzice mogą zaopatrzyć się w nowoczesne laptopy i tablety wraz z pakietami Internetu mobilnego w okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR

Dzisiaj w Berlinie odbyła się oficjalna premiera Sea Hero Quest VR od T‑Mobile. To pierwsza na świecie gra mobilna, która wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości do gromadzenia danych, służących do wsparcia badań nad demencją. czytaj więcej

T-Mobile Smart City od T‑Mobile już w Polsce

T‑Mobile Polska wspólnie z władzami Nysy i Pionek prowadzi pilotażowe wdrożenia rozwiązań Smart Cities. Instalacje już dziś przynoszą wymierne oszczędności lokalnym samorządom, pomagają w podniesieniu bezpieczeństwa mieszkańców, a w przyszłości będą stanowić bazę dla dalszego rozwoju inteligentnych systemów. T‑Mobile Polska opierając się na zdobytych doświadczeniach oraz międzynarodowym know-how zamierza stworzyć kompleksową ofertę rozwiązań przeznaczonych dla miast wdrażających podobne rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile Video bez limitu danych w T‑Mobile dla firm

T‑Mobile po wprowadzeniu usługi Video bez limitu danych dla klientów indywidualnych teraz oferuje ją również klientom biznesowym. Dzięki niej już za 4 zł netto miesięcznie przedsiębiorcy mogą korzystać z wybranych serwisów wideo, w tym z Youtube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema bez zużywania swojego pakietu danych. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska wzmacnia swoje struktury

1 października T‑Mobile Polska wprowadza w swoich wewnętrznych strukturach zmiany, które wzmacniają kompetencje firmy w zakresie obsługi klienta, jego doświadczenia i cyfryzacji działalności operatora. Jednocześnie, od 1 grudnia br. do zarządu Spółki dołączy Dorota Kuprianowicz-Legutko, jako Dyrektor ds. Personalnych. czytaj więcej

News T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T - Mobile Polska uczy bezpieczeństwa w sieci - ruszyła druga część akcji Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile

We wrześniu 2017 ruszyła druga część „Laboratorium Bezpiecznego Internetu T‑Mobile”. To projekt edukacyjny, realizowany wraz z Fundacją Digital University. Ma on na celu uświadamianie uczniom szkół podstawowych, jak nieograniczone są możliwości Internetu. Poprzez udział w warsztatach dzieci uczą się zasad bezpiecznego korzystania z sieci. Honorowym patronem akcji jest Ministerstwo Cyfryzacji. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile oddaje do użytku nowe centrum danych w Krakowie

T‑Mobile Polska oddaje do komercyjnego użytku 400 m2 powierzchni kolokacyjnej w centrum danych w Krakowie. Nowy obiekt powstał w odpowiedzi na rosnące w regionie Małopolski zapotrzebowanie na usługi bezpiecznego przetwarzania danych w chmurze. Otwarte w Krakowie centrum danych zwiększa w sumie do 8 000 m2 powierzchnię kolokacyjną oferowaną przez T Mobile klientom. czytaj więcej

T-Mobile Gdziekolwiek mieszkasz, korzystaj z nielimitowanego Internetu domowego od T‑Mobile

T‑Mobile 1 – INTERNET DOMOWY to najnowsza propozycja Operatora, która dostępna będzie w sprzedaży już od jutra, 13. września br. Superłatwa instalacja, 30-dniowy okres próbny i nielimitowany Internet już od 45 zł miesięcznie. czytaj więcej

T-Mobile T‑Mobile Polska i T-Systems Polska łączą siły

Po zakończonej z sukcesem integracji z GTS Polska T‑Mobile Polska rozpoczęła właśnie współpracę z T-Systems Polska. Współpraca ta ma na celu połączenie potencjału obu firm i stworzenia oferty zintegrowanych usług telekomunikacyjnych i Informatycznych pod kierownictwem lokalnym, przeznaczonej dla odbiorców biznesowych. T‑Mobile już dziś posiada szerokie portfolio usług stacjonarnych, mobilnych, centrów danych i usług ICT. Dzięki przejęciu T-Systems oferta T‑Mobile zostanie wzbogacona o nowe rozwiązania IT, które uzupełnią centrum danych i usługi sieciowe firmy. czytaj więcej

T-Mobile Laptopy i tablety w supercenach w T‑Mobile

Wakacyjne miesiące nieubłaganie dobiegają końca, a z początkiem września – jak co roku – szkolne ławki zapełnią się na nowo. Z tej okazji w T‑Mobile rusza specjalna oferta promocyjna, w ramach której zarówno uczniowie, jak i ich rodzice mogą zaopatrzyć się w nowoczesne laptopy i tablety wraz z pakietami Internetu mobilnego w okazyjnych cenach. czytaj więcej

T-Mobile Synergia technologii i nauki w służbie człowieka, czyli T‑Mobile wprowadza SEA HERO QUEST VR

Dzisiaj w Berlinie odbyła się oficjalna premiera Sea Hero Quest VR od T‑Mobile. To pierwsza na świecie gra mobilna, która wykorzystuje potencjał wirtualnej rzeczywistości do gromadzenia danych, służących do wsparcia badań nad demencją. czytaj więcej

T-Mobile Smart City od T‑Mobile już w Polsce

T‑Mobile Polska wspólnie z władzami Nysy i Pionek prowadzi pilotażowe wdrożenia rozwiązań Smart Cities. Instalacje już dziś przynoszą wymierne oszczędności lokalnym samorządom, pomagają w podniesieniu bezpieczeństwa mieszkańców, a w przyszłości będą stanowić bazę dla dalszego rozwoju inteligentnych systemów. T‑Mobile Polska opierając się na zdobytych doświadczeniach oraz międzynarodowym know-how zamierza stworzyć kompleksową ofertę rozwiązań przeznaczonych dla miast wdrażających podobne rozwiązania. czytaj więcej

T-Mobile Video bez limitu danych w T‑Mobile dla firm

T‑Mobile po wprowadzeniu usługi Video bez limitu danych dla klientów indywidualnych teraz oferuje ją również klientom biznesowym. Dzięki niej już za 4 zł netto miesięcznie przedsiębiorcy mogą korzystać z wybranych serwisów wideo, w tym z Youtube, Netflix, Vevo, TVP Stream, TVP Sport, Player, Showmax, VOD.pl czy Chili Cinema bez zużywania swojego pakietu danych. czytaj więcej

News Jak wybrać sprzęt audio do domowego kina: Kompleksowy przewodnik

W dzisiejszych czasach, kiedy technologia rozwija się w zawrotnym tempie, stworzenie idealnego domowego kina stało się bardziej osiągalne niż kiedykolwiek wcześniej. Kluczowym elementem każdego zestawu kina domowego jest sprzęt audio, który może znacząco wpłynąć na jakość odbioru dźwięku. Wybór odpowiednich akcesoriów audio jest nie tylko kwestią estetyki, ale przede wszystkim funkcjonalności i jakości dźwięku. W tym artykule przyjrzymy się, jak wybrać najlepsze akcesoria audio, które poprawią jakość dźwięku w Twoim domowym kinie, oraz jakie elementy są niezbędne, aby cieszyć się pełnią możliwości Twojego sprzętu. czytaj więcej

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Monitory przemysłowe - na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniego modelu?

Wybór odpowiedniego monitora przemysłowego ma kluczowe znaczenie dla wielu firm, zwłaszcza tych działających w trudnych warunkach produkcyjnych i przemysłowych. W tego typu środowiskach standardowe rozwiązania IT mogą nie spełniać oczekiwań, dlatego coraz częściej przedsiębiorstwa decydują się na specjalistyczne monitory przemysłowe. Jakie cechy powinien mieć idealny monitor i dlaczego warto rozważyć rozwiązania dostępne na rynku? czytaj więcej

T-Mobile W wakacje wracasz tam, gdzie było Ci dobrze – T‑Mobile rusza z nową odsłoną kampanii wizerunkowej

T‑Mobile konsekwentnie od 2017 roku może pochwalić się coraz lepszymi wynikami przenoszalności numerów wśród polskich operatorów. Po świetnie przyjętej i cieszącej się dużą popularnością, ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej „Powroty”, dziś rusza jej wakacyjna odsłona, w której operator prezentuje jakość sieci i podkreśla zalety korzystania z niej nawet w najbardziej odległych miejscach w kraju. czytaj więcej