Archiwalne

Doładowanie kont prepaid dla klientów Netii

02.07.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Netia jako pierwszy operator stacjonarny zaproponowała swoim klientom nowy system płacenia za przedpłacone usługi komórkowe.

Klienci Netii, którzy korzystają z usług przedpłaconych wszystkich operatorów sieci komórkowych w Polsce mogą doładowywać swoje telefony za pośrednictwem Netia Online - internetowego systemu obsługi klienta Netii oraz telefonicznie, za pośrednictwem Infonetii 0 801 802 803 lub *88 (połączenie bezpłatne w sieci Netii). Klient będzie obciążany za wykonane doładowanie wraz z kolejnym rachunkiem wystawianym przez Netię.

15 maja br. Netia udostępniła swoim klientom możliwość doładowania telefonów sieci PLAY, obecnie zaś taka możliwość dotyczy usług przedpłaconych wszystkich operatorów komórkowych.

Takie rozwiązanie jest korzystne dla klientów Netii. Przede wszystkim daje możliwość wygodnego doładowania konta telefonicznego przez telefon lub internet oraz regulowania płatności w terminie późniejszym.

źródło: Netia

News Pendrive z logo firmy - jak dopasować pojemność, design i funkcje do potrzeb odbiorców

Technologia pędzi do przodu, wymuszając na firmach ciągłe poszukiwanie innowacyjnych rozwiązań, także w obszarze gadżetów reklamowych. czytaj więcej

News Jak szybko i bezpiecznie doładować telefon?

Istnieją różne sposoby na to, by doładować swój telefon. Sporo opcji oferuje Orange: od tych tradycyjnych, czyli poprzez kupienie doładowania w sklepach i w wyznaczonych punktach, po metody internetowe. Wybierając drugą opcję, możesz wykonać doładowanie z dowolnego miejsca – z domu, szkoły, pracy czy nawet w autobusie. To wygodne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie wolność i swój czas. Sprawdź, jak doładować konto w Orange przez internet, by było szybko i bezpiecznie. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej