Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji
Netia jako pierwszy operator stacjonarny zaproponowała swoim klientom nowy system płacenia za przedpłacone usługi komórkowe.
Klienci Netii, którzy korzystają z usług przedpłaconych wszystkich operatorów sieci komórkowych w Polsce mogą doładowywać swoje telefony za pośrednictwem Netia Online - internetowego systemu obsługi klienta Netii oraz telefonicznie, za pośrednictwem Infonetii 0 801 802 803 lub *88 (połączenie bezpłatne w sieci Netii). Klient będzie obciążany za wykonane doładowanie wraz z kolejnym rachunkiem wystawianym przez Netię.
15 maja br. Netia udostępniła swoim klientom możliwość doładowania telefonów sieci PLAY, obecnie zaś taka możliwość dotyczy usług przedpłaconych wszystkich operatorów komórkowych.
Takie rozwiązanie jest korzystne dla klientów Netii. Przede wszystkim daje możliwość wygodnego doładowania konta telefonicznego przez telefon lub internet oraz regulowania płatności w terminie późniejszym.
źródło: Netia
News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream
Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami
W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej