Archiwalne

Doładowanie konta PLAY dla klientów Netii

15.05.2007

Zobacz więcej szczegółów dla tej informacji

Od 15 maja br. klienci Netii, którzy korzystają z usług PLAY będą mogli doładować swoje telefony za pośrednictwem Netia Online - internetowego systemu obsługi klienta Netii oraz telefonicznie, za pośrednictwem Infonetii 0 801 802 803 lub *88 (numer bezpłatny dla klientów Netii).

Netia udostępni swoim klientom możliwość doładowania telefonów PLAY KARTA, za które klient będzie obciążany wraz z kolejnym rachunkiem wystawianym przez Netię.

Netia jako pierwszy operator stacjonarny na rynku zaproponowała swoim klientom taki system płacenia za przedpłacone usługi komórkowe.

źródło: Netia

News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream

Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.

Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami

W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej

News Jak szybko i bezpiecznie doładować telefon?

Istnieją różne sposoby na to, by doładować swój telefon. Sporo opcji oferuje Orange: od tych tradycyjnych, czyli poprzez kupienie doładowania w sklepach i w wyznaczonych punktach, po metody internetowe. Wybierając drugą opcję, możesz wykonać doładowanie z dowolnego miejsca – z domu, szkoły, pracy czy nawet w autobusie. To wygodne rozwiązanie dla każdego, kto ceni sobie wolność i swój czas. Sprawdź, jak doładować konto w Orange przez internet, by było szybko i bezpiecznie. czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej