Brinet Sp. z o.o. - wyłączny dystrybutor sprzętu sieciowego DrayTek w Polsce - uruchomił program partnerski Vigor Action.Program partnerski DrayTek'a jest skierowany zarówno do dotychczasowych partnerów handlowych, jak i firm, które dopiero chciałyby nawiązać współpracę z DrayTek.
Nowy program wprowadza trzy poziomy partnerstwa: brązowy, srebrny i najbardziej prestiżowy - złoty. Przynależność do któregoś z wymienionych poziomów uzależniona jest od wysokości obrotów Partnera oraz liczby osób, które przeszły odpowiednie szkolenia certyfikacyjne.
„Przystąpienie do programu DrayTek Vigor Action otworzy resellerom drogę do atrakcyjnego systemu sprzedaży, cyklicznych szkoleń technicznych, autoryzacyjnych i marketingowych. Partnerzy otrzymają wsparcie przed i po sprzedaży, reklamę w magazynach branży IT i naszych firmowych stronach WWW, a także możliwość budowania swojej pozycji handlowej na rynku urządzeń sieciowych w oparciu o znaną i cenioną na całym świecie markę, jaką jest DrayTek” - mówi Bogdan Płachtij, Prezes Brinet sp. z o.o.
Na złotych i srebrnych partnerów DrayTek czeka wsparcie marketingowe w postaci dofinansowania ich działań promocyjnych, gotowych materiałów marketingowych, a także bezpłatna reklama (mogą z niej korzystać także resellerzy z poziomu brązowego). Ponadto złoci i srebrni partnerzy DrayTek otrzymują możliwość zakupu produktów demo, bezpłatnych wypożyczeń oraz priorytetowy support.
Wszyscy partnerzy, niezależnie od poziomu uczestnictwa, wzbogacą się o certyfikaty autoryzacyjne, szkolenia oraz zostaną zaproszeni na „Czwartek z Vigorem!” - czyli cotygodniowe szkolenia produktowe z technologii: VoIP, VPN, WLAN i nie tylko.
„Chcemy zdecydowanie zaznaczyć swoją obecność w Polsce. Kierujemy swoją ofertę przede wszystkim do biznesu, zarówno tego dużego, jak i mniejszego, oraz do wymagających użytkowników prywatnych. Liczymy, że w realizacji naszych zamierzeń pomoże nam silna sieć Partnerów biorących udział w Programie Vigor Acion.” - powiedział Heinrich Tsai, który odpowiada za sprzedaż urządzeń DrayTek na rynku europejskim.
Poziom brązowy wymaga od firm obrotów kwartalnych na poziomie netto minimum 10 tys. PLN, srebrny 30 tys. PLN oraz jednej osoby z certyfikatem autoryzacyjnym, natomiast najbardziej prestiżowy - złoty, ponad 60 tys. PLN obrotów oraz dwóch certyfikowanych pracowników.
źródło: DrayTek