Długie Rozmowy S.A. dynamicznie rozwija swoją sieć klientów m. in. poprzez współpracę z siecią Partnerów Handlowych.
W systemie partnerskim DRSA, Partner otrzymuje pakiet dokumentów, składający się z umowy agencyjnej oraz podręcznika operacyjnego. Podręcznik ten, zawiera zestaw szczegółowych informacji na temat działalności firmy, jej standardów pracy oraz know how. Każdy Partner, w ramach programu partnerskiego przejdzie kompleksowe szkolenie (produktowe, branżowe i systemowe), które w pełni przygotuje go do prowadzenia swojej działalności. "Nasz System Partnerski to szansa na zbudowanie swojego własnego biznesu telekomunikacyjnego" - mówi Jacek Impert Członek Zarządu DRSA, pomysłodawca idei.
Wynagrodzenie Partnerów oparte jest o system prowizyjny. Zawarcie umowy z klientem biznesowym jak i indywidualnym gwarantuje Partnerowi stałą prowizję od wystawionych faktur dla tych klientów. Taki system ma na celu zagwarantowanie stałego comiesięcznego dochodu opartego na regule, która mówi, że wraz ze wzrostem ilości umów oraz ruchu generowanego przez klientów, wynagrodzenie prowizyjne również będzie wzrastać.
DRSA zapewnia swoim Parterom nie tylko szkolenia wstępne, ale także doradztwo w trakcie realizacji usług. System współpracy między DRSA a Partnerami oparty jest zatem na częstych kontaktach i stałej współpracy. Partnerzy otrzymują jednocześnie istotne wsparcie w działaniach operacyjnych i marketingowych. Do ich użytku oddany jest system bilingowy używany przez DRSA, który zdecydowanie skraca czas oczekiwania aktywacji Abonenta oraz ułatwia kontrolowanie przez Partnera poziomu ruchu Abonentów i wysokości prowizji.
"Posiadamy bardzo dobrze przygotowane osoby, które zajmują się współpracą z naszymi Partnerami. Zależy nam, bowiem na tym by nasi Abonenci zarówno biznesowi jak i indywidualni byli zadowoleni z naszych usług. Wierzymy, że dobra współpraca z naszymi Partnerami może nam w tym pomóc" - mówi Koordynator ds. Rozwoju Sieci Partnerskiej Wojciech Logiński.
źródło: DRSA