Archiwalne

DRSA wprowadza lokalne

03.02.2007

Długie Rozmowy S.A. (DRSA),  operator telekomunikacyjny oferujący w całym kraju połączenia przez prefiks 1051, wprowadza usługę tanich połączeń lokalnych.

DRSA uzupełnia swoją ofertę telekomunikacyjną o możliwość wykonywania tańszych połączeń lokalnych. Wykorzystując prefiks 1051 klienci indywidualni będą mogli rozmawiać przez cały tydzień w godzinach 8.00-22.00, płacąc za minutę połączenia 0,11 PLN brutto. Stawka za minutę połączenia w godzinach 22.00 – 8.00 to 0,05 PLN brutto.

W nowym cenniku dla klientów biznesowych, minuta połączenia lokalnego przez cały tydzień, niezależnie od pory dnia, kosztuje 0,10 PLN netto.

   
Klienci Indywidualni*
 
Klienci Biznesowi**
Lokalne
w godz. 8-22
0, 11 0,10
Międzymiastowe
w godz. 8-22,
dni robocze
0,34 0,18
Komórkowe
w godz. 8-22,
dni robocze
0,77 0,65

* ceny brutto za 1 min. połączenia **ceny netto za 1 min. połączenia

Z nowej oferty operatora mogą korzystać już abonenci z dziewięciu stref numeracyjnych: Białystok, Bydgoszcz, Częstochowa, Nowy Sącz, Słupsk, Przemyśl, Elbląg, Wrocław i Kielce. Do połowy lutego, mieszkańcy kolejnych dwudziestu dwóch stref, będą mogli obniżyć swoje rachunki telefoniczne.

Wprowadzenie rozmów lokalnych jest uzupełnieniem dotychczasowej oferty DRSA. Teraz operator może proponować kompleksowe rozwiązanie telekomunikacyjne, po bardzo konkurencyjnych stawkach.

Źródło: DRSA

News 20 najlepszych pomysłów na aplikacje dla startupów w 2025

Rok 2024 to czas dynamicznego rozwoju technologii, w którym branża aplikacji mobilnych odgrywa kluczową rolę w transformacji cyfrowej biznesów na całym świecie. Właściciele firm, inwestorzy oraz przedsiębiorcy zwracają uwagę na ogromny potencjał, jaki niesie za sobą tworzenie oprogramowania mobilnego. czytaj więcej

News Korzyści z posiadania wirtualnego numeru telefonu

W dobie cyfryzacji i rosnącej potrzeby mobilności, wirtualne numery telefonów zyskują na popularności. Ich wszechstronność oraz liczne korzyści sprawiają, że stają się one atrakcyjnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i osób prywatnych. Wirtualny numer telefonu, który działa za pośrednictwem Internetu, umożliwia odbieranie połączeń i wiadomości SMS bez potrzeby posiadania fizycznej karty SIM. To nowoczesne rozwiązanie oferuje wiele zalet, które warto poznać. czytaj więcej

News Zarządzanie wizytówką Google - na co zwrócić szczególną uwagę?

Wizytówka w Google to nieodłączny element każdego biznesu działającego lokalnie. Fryzjer, restauracja, sklep obuwniczy, weterynarz – każdy z tych podmiotów nie tylko powinien posiadać profil Google Moja Firma, ale i aktywnie go prowadzić. Przekonaj się, co się pod tym kryje! czytaj więcej

News Najczęstsze błędy w ochronie przeciwpożarowej i jak ich unikać

Ochrona przeciwpożarowa jest kluczowym elementem zapewnienia bezpieczeństwa w każdym budynku, zarówno mieszkalnym, jak i komercyjnym. W obliczu rosnącego ryzyka pożarów, właściwe zabezpieczenia mogą stanowić różnicę między minimalnymi szkodami a katastrofą. Skuteczne systemy ochrony przeciwpożarowej nie tylko chronią życie ludzkie, ale również zabezpieczają mienie oraz pozwalają na szybką reakcję w sytuacjach kryzysowych.

Pomimo rosnącej świadomości dotyczącej znaczenia ochrony przeciwpożarowej, wiele budynków wciąż cierpi z powodu podstawowych błędów, które mogą mieć poważne konsekwencje. W tym artykule omówimy najczęstsze błędy związane z ochroną przeciwpożarową i podzielimy się praktycznymi poradami, jak ich unikać. Wiedza na temat tych pułapek jest nieoceniona dla każdego, kto chce zapewnić maksymalne bezpieczeństwo dla siebie i innych. czytaj więcej

News Wi-Fi calling - co to jest i jak działa?

Problemy z zasięgiem w niektórych miejscach mieszkania? A może podczas przechodzenia przez klatkę schodową? Jeszcze gorzej, jeśli występują one w biurze – miejscu, gdzie musimy wykonywać i odbierać połączenia służbowe. Wszystko to może się zdarzyć ze względu na fakt, że zasięg poszczególnych operatorów komórkowych różni się od siebie zależnie od miejsca. czytaj więcej