Operator telefonii internetowej FreecoNet SA udostępnił swoim użytkownikom FlashCall – kontrolkę Flash służącą do inicjowania darmowych połączeń telefonicznych bezpośrednio ze strony WWW. Funkcjonalność ta jest całkowicie darmowa zarówno dla użytkowników, którzy umieścili na swojej witrynie internetowej kontrolkę FlashCall, jak i dla dzwoniących za jej pośrednictwem osób.
Opcję darmowych połączeń telefonicznych mogą udostępniać na swojej stronie WWW wszyscy użytkownicy FreecoNet, jednak funkcja ta nabiera szczególnego znaczenia w przypadku firm, które dzięki FlashCall mogą udostępnić kolejny kanał kontaktu z klientem. Konfiguracja usługi jest bardzo prosta – użytkownik FreecoNet musi tylko ze swojego panelu pobrać specjalną kontrolkę FlashCall. Po instalacji w wybranym miejscu na jego witrynie internetowej pojawi się niewielki element zawierający zieloną słuchawkę z poleceniem, którego treść określa użytkownik (np. „Połącz się z konsultantem”). Opcjonalnie przy konfiguracji kontrolki można też zaznaczyć, aby pojawiała się klawiatura numeryczna umożliwiająca realizowanie wybierania tonowego (DTMF) w trakcie połączenia.
„Dzięki FlashCall, każda osoba zainteresowana np. zrobieniem zakupów w sklepie internetowym korzystającym z usług FreecoNet, będzie mogła za darmo porozmawiać o produkcie z konsultantem. Aby wykonywać takie darmowe połączenia telefoniczne z firmą, wystarczy posiadać słuchawki z mikrofonem oraz komputer z dostępem do Internetu. Rozmowa jest zawsze bezpłatna, niezależnie od czasu jej trwania. Warto też zaznaczyć, że FlashCall można znacznie wzbogacić, łącząc z usługami IVR, Call Center czy z przekierowaniami na telefony komórkowe. Trzeba tylko ustawić w panelu użytkownika FreecoNet przekierowanie połączeń przychodzących za pośrednictwem FlashCall na wspomniane usługi lub numer telefonu komórkowego” - mówi Jan Wyrwiński, Prezes Zarządu FreecoNet SA.
Zastosowanie FlashCall oznacza korzyści dla dwóch stron – firmy, która zyskuje kolejny kanał do komunikacji z otoczeniem, a także dla klienta, który za darmo i w przyjazny sposób może szybko uzyskać potrzebne informacje, np. o produkcie. Indywidualni użytkownicy FreecoNet mogą umieszczać kontrolkę na swoich prywatnych stronach WWW, aby w ten sposób pozwolić swoim znajomym dzwonić do siebie za darmo. Korzystanie z aplikacji FlashCall, a także realizacja połączeń nie wiąże się dla firmy czy klienta z żadnymi opłatami. Aby umieścić dodatek FlashCall na własnej witrynie internetowej, trzeba tylko posiadać konto we FreecoNet. Więcej informacji o FlashCall można znaleźć w panelu użytkownika FreecoNet w dziale „Dodatki”, a także na stronie FreecoNet.
źródło: FreecoNet
News FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews FCN Lite: darmowy VoIP w zamian za odbieranie rozmów
FCN (dawniej FreecoNet), popularna polska platforma VoIP, wprowadziła specjalną ofertę pozwalającą na całkowicie darmowe posiadanie konta z numerem telefonicznym, pod warunkiem odebrania na nim każdego miesiąca 50 minut rozmów. czytaj więcejNews Co powinien wpisać w CV technik telekomunikacji?
Technik szerokopasmowej komunikacji elektronicznej to zawód, do którego powstania przyczyniła się Polska Izba Komunikacji Elektronicznej (PIKE). Osoba, która ukończy 4-letnią szkołę zawodową, zajmuje się obsługą systemów telewizji kablowych, a także produkcją, montażem i serwisem sprzętu wykorzystywanego przez sieci szerokopasmowe. Tymczasem technik telekomunikacji zajmuje się transmisją różnych informacji na odległość. Jak napisać CV, aby móc ubiegać się to o stanowisko? Co należy umieścić w curriculum vitae? Podpowiadamy.
czytaj więcej