Archiwalne

e-Wprost dla klientów Orange

01.03.2011

Zobacz więcej na Orange.pl.

Od 1 marca 2011 klienci kupujący telefon z planem Pantera w Orange lub dowolną usługę mobilnego internetu w ofercie z netbookiem lub tabletem otrzymują możliwość bezpłatnego dostępu do elektronicznej wersji tygodnika Wprost.

Z oferty promocyjnej mogą skorzystać klienci biznesowi i indywidualni, kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę na okres co najmniej 12 miesięcy. Wybierając ofertę z tabletem lub netobookiem i usługą – Orange Free, Business Everywhere albo dowolnym planem Pantera w Orange, mogą bezpłatnie otrzymać półroczną prenumeratę elektronicznego wydania Wprost.

Aby aktywować prenumeratę wystarczy w ciągu 30 dni od podpisania umowy zarejestrować się na stronie www.ewydanie.wprost.pl/orange. Z dostępu do prenumeraty można korzystać w wersji on-line, za pomocą przeglądarki internetowej lub w formacie PDF, do pobrania na netbooka czy tablet. Zarejestrowani klienci otrzymują e-mailem powiadomienia o każdym nowym numerze Wprost.

Liczba prenumerat dostępnych w promocji jest ograniczona.

źródło: Orange

News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream

Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.

Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami

W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej

News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?

W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.

czytaj więcej

News O jakie dokumenty zadbać prowadząc sklep internetowy?

Wirtualna przestrzeń stała się nowym placem handlowym, a sklepy internetowe zdobywają serca konsumentów. Jednak za kulisami e-biznesu kryje się cała gama dokumentów, które są kluczowe dla jego bezpieczeństwa i funkcjonowania. Oto podróż po niezbędnych dokumentach, które musisz mieć na uwadze, prowadząc swój własny sklep internetowy. Bo w tej cyfrowej ekspedycji warto mieć mapę, by uniknąć niepotrzebnych kłopotów. Przygotujmy się do rozszyfrowania tajemniczych dokumentów e-handlu! czytaj więcej

Case Study Jak przenieść linie telefoniczne jeśli nie ma takiej możliwości?

Autoryzowana Stacja Obsługi Pojazdów (okolice Bielska-Białej) przeniosła swoją lokalizacje do nowego miejsca. Operator, który świadczył dotychczas usługę w poprzedniej lokalizacji, nie miał możliwości przeniesienia linii telefonicznej do nowej lokalizacji. czytaj więcej

Case Study Wymiana trzech central analogowych na jedną centralę IP PBX

3 lokalizacje klienta i w każdej z nich analogowa centrala telefoniczna. Do każdej centrali doprowadzonych po kilka telefonicznych linii analogowych z których korzystało od 50-ciu do 60-ciu użytkowników. Ciągle zajęte linie telefoniczne, brak możliwości dodzwonienia się i brak komunikacji pomiędzy lokalizacjami. Codzienna męczarnia z telefonami dla wszystkich. Taki zastaliśmy obraz telekomunikacji w trzech budynkach klienta. Jak to rozwiązaliśmy? czytaj więcej