Zobacz więcej na Orange.pl.
Od 1 marca 2011 klienci kupujący telefon z planem Pantera w Orange lub dowolną usługę mobilnego internetu w ofercie z netbookiem lub tabletem otrzymują możliwość bezpłatnego dostępu do elektronicznej wersji tygodnika Wprost.
Z oferty promocyjnej mogą skorzystać klienci biznesowi i indywidualni, kupujący nową aktywację lub przedłużający umowę na okres co najmniej 12 miesięcy. Wybierając ofertę z tabletem lub netobookiem i usługą – Orange Free, Business Everywhere albo dowolnym planem Pantera w Orange, mogą bezpłatnie otrzymać półroczną prenumeratę elektronicznego wydania Wprost.
Aby aktywować prenumeratę wystarczy w ciągu 30 dni od podpisania umowy zarejestrować się na stronie www.ewydanie.wprost.pl/orange. Z dostępu do prenumeraty można korzystać w wersji on-line, za pomocą przeglądarki internetowej lub w formacie PDF, do pobrania na netbooka czy tablet. Zarejestrowani klienci otrzymują e-mailem powiadomienia o każdym nowym numerze Wprost.
Liczba prenumerat dostępnych w promocji jest ograniczona.
źródło: Orange
News Poznaj punkty dostępowe serii GWN firmy Grandstream
Punkty dostępowe Wi-Fi firmy Grandstream ewoluowały na przestrzeni lat. Od pierwszego punktu dostępowego Wi-Fi, GWN7600, po najnowsze modele z Wi-Fi 6E, urządzenia GWN są wykorzystywane przez klientów na całym świecie, pomagając firmom, szkołom i rządom w zapewnieniu potężnych sieci bezprzewodowych.Obecnie mamy ponad:
• 20 punktów dostępowych Wi-Fi,
• 6 routerów (wifi i przewodowych),
• 32 przełączniki sieciowe,
• 3 platformy do konfiguracji i zarządzania wdrożeniami
W tym artykule spojrzymy na serię GWN jako całość, przyglądając się różnicom, kluczowym funkcjom i dostarczając wstępną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia pracy z naszymi punktami dostępowymi GWN.
czytaj więcej
News Jak voice bot AI sprawdza się w call center?
W dobie cyfrowej transformacji, call center przechodzą ewolucję, adaptując nowoczesne technologie do usprawnienia obsługi klienta. Wśród nich, voice boty AI (sztuczna inteligencja) odgrywają kluczową rolę, redefiniując sposób interakcji z klientami. Te inteligentne systemy, wykorzystujące zaawansowane algorytmy uczenia maszynowego i przetwarzanie języka naturalnego, oferują szereg korzyści, które mogą diametralnie zmienić krajobraz obsługi klienta w centrach kontaktowych.
czytaj więcej